شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نماینده مجلس#رشت#جمعه#امام جمعه

درخواست امام جمعه رشت از شورای نگهبان/ با این نماینده مجلس برخورد کنید

درخواست امام جمعه رشت از شورای نگهبان/ با این نماینده مجلس برخورد کنید

مهر نوشت: امام جمعه رشت گفت: چگونه است که بعد از فرمایشات رهبری، نماینده مجلس با توهین به این فرمایش و تاکید رهبری دنبال عزل و نصب‌ها می‌گردد!

رسول فلاحتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه نباید در عزل و نصب‌ها دخالت شود، تصریح کرد: وظیفه نمایندگان نظارت است و نباید در انتصابات دخالت کنند چگونه است که بعد از فرمایشات ایشان نماینده مجلس با توهین به این فرمایش و تاکید رهبری دنبال عزل و نصب‌ها می‌گردد که باید در برابر این جسارت نماینده مجلس، شورای نگهبان و دستگاه‌های نظارتی با او برخورد کنند.

وی با اشاره به ۱۷ شهریور و گرامیداشت شهدا اظهار کرد: جمعه خونین ۱۷ شهریور سال ۵۷ مقدمه خروج شاه از ایران و سقوط رژیم پهلوی و استقرار نظام اسلامی ما را فراهم کرد.

وی با اشاره به وارونه نشان دادن واقعیات، پنهان کردن جلوه‌های امید بخش، بزرگ کردن عیوب کوچک را از برنامه‌های آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف شومشان عنوان کرد و افزود: جوانانمان امیدهای آینده انقلاب هستند و همین جوانان باید محاصره تبلیغاتی دشمن را بشکنند و نقشه‌های شومشان را نقش بر آب کنند.

خطیب نماز جمعه رشت با اشاره به حماسه بزرگ اربعین و پیاده روی بی‌نظیر آن با حضور بیش از ۲۲ میلیون نفر از زائران مسلمان و آزادیخواه که چهار میلیون نفر آنان زائران ایرانی بودند، گفت: راهپیمایی اربعین قدرت مسلمانان در تقویت اسلام ناب را به نمایش گذاشت.

فلاحتی با تاکید بر اینکه راه حق همیشه ماندگار است، ادامه داد: مردم ضلع اصلی این حرکت جهانی مردم و ملت امام حسین (ع) زیر بیرق شیعه این همایش جهانی را ایجاد کرده که رسانه‌های دنیا چشم خود را بر عظمت حضور بسته تا دنیا از این حقیقت مطلع نشوند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه امپراتوری رسانه‌ای دنیا این همایش حضور را در سکوت رسانه‌ای قرار داده‌اند، تصریح کرد: مردم بصیر خوب می‌دانند که دشمنان این بصیرت و هوشیاری را بر نمی‌تابند.

وی با اشاره به ممانعت دختران مسلمان در مدارس فرانسه تصریح کرد: آنها با شعارهای دروغین حقوق بشری که مسیری برای اهداف شوم خود قرار دادند برای ما تعیین تکلیف می‌کنند اما برابر دستور فرانسه در برابر ممانعت از دانش آموزان مسلمان سکوت کرده‌اند، حجاب قانون خدا است اما رسانه‌های دنیا با نام حجاب اجباری در ایران اهداف شوم خود را دنبال کرده و سرانجام با بصیرت مردم ایران اسلامی شکست می‌خورند.

امام جمعه رشت با اشاره به پخش اورانیوم ضعیف شده توسط آمریکایی‌ها در دنیا که آثار مخربی دارد، گفت: آنها برای جلوگیری از روسیه اورانیوم ضعیف شده را به اوکراین می‌فروشند تا با جنایات خود نسل انسانی را دچار آسیب کنند آنگاه این آدم کش‌ها از حقوق بشر سخن می‌گویند.

۲۷۲۱۷