شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کادر فنی#خداداد#تیم ملی#عزیزی#آرزوی#خود#رسید!

خداداد عزیزی به آرزوی خود رسید!

از تکاپوی خداداد عزیزی در تمرینات تیم ملی پیداست دوست دارد در کادر فنی تیم ملی به عنوان مربی فعالیت کند و روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

خداداد عزیزی به آرزوی خود رسید!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

زمانی که فدراسیون فوتبال از هومن افاضلی و خداداد عزیزی به عنوان مشاوران فنی تیم ملی یاد کرد، پیش بینی می شد این دو با حضور روی سکوها تیم ملی را دید بزنند و نظرات فنی خود را خصوصی و به صورت جلسات ویژه به امیر قلعه‌نویی ارایه بدهند اما خداداد عزیزی از روز اول حضور دراردوی تیم ملی پیراهن مربیان را برتن کرد و در تمرینات حضور فعالی دارد. او حتی به بازیکنان توصیه‌های تاکتیکی می کند و به نظر می رسد نقش خود را در کادر فنی تیم  ملی مشاور نه بلکه مربی می داند و بدون شک آنطور که از شواهد امر پیداست در بازی با بلغارستان روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

این رفتار نشان می دهد خداداد عزیزی مربیگری در تیم ملی را دوست دارد و حالا که به این جایگاه رسیده می خواهد نقش پررنگی در کادر فنی تیم ملی داشته باشد و به مشاور و حضور روی سکوها راضی نیست واین در روزهای آینده با عکس‌هایی که از خداداد مخابره می شود، این موضوع به اثبات خواهد رسید. بدون شک امیر قلعه‌نویی هم چاره ای جز پذیرش خواسته‌های فنی خداداد نخواهد داشت. 

منبع: خبر ورزشی