شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه#سپاهان#جانشین#ستاره#بشناسید
چالش سخت میرزازاد مقابل زنیت؛

جانشین ستاره سپاهان در روسیه را بشناسید

نیما میرزازاد نشان داده جانشین قابل اعتمادی برای نیازمند در دروازه سپاهان است.

زمانی برای درخشش جانشین نیازمند در روسیه

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تیم فوتبال سپاهان که برای برگزاری دیدار دوستانه با زنیت روسیه به این کشور سفر کرده است از ساعت ۲۰ فردا در شرایطی به مصاف حریف روسی خود می‌روند که پیام نیازمند، محمد دانشگر، رامین رضاییان و شهریار مغانلو، محمد قربانی، آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد را در اختیار ندارد.

این دومین دیدار سپاهان و زنیت در چند ماه گذشته است، سپاهانی‌ها در دیدار ۲۸ بهمن سال گذشته در برابر زنیت با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه خود به میدان رفتند که نیما میرزازاد، آریا یوسفی، سرشوق، محمد قربانی و عیسی مرادی بازیکنان جوان سپاهان در آن دیدار بودند و عملکرد نسبتا موفقی در برابر حریف اروپایی سپاهان داشتند.

اما در این میان نیما میرزازاد با توجه به حضور پیام نیازمند در اردوی تیم ملی، شانس قرارگرفتن دوباره در دروازه سپاهان مقابل زنیت را دارد.

میرزازاد که از زمان حضورش در سپاهان کمتر شانس قرارگرفتن در ترکیب اصلی را داشته، سال گذشته در جام حذفی برابر سایپا در ترکیب اصلی سپاهان به میدان رفت و اوج درخشش او در هفته ۲۹ فصل گذشته در برابر پیکان بود که در حضور ۲۵ دقیقه‌ای خود در زمین توانست با مهار یک ضربه پنالتی و چند سیو موفق، ارزش‌های خود را نشان دهد و خیال مورایس و هواداران سپاهان را برای داشتن یک دروازه بان ذخیره با کلاس فنی بالا را راحت کند.

اما دیدار دوم سپاهان و زنیت در شرایط متفاوتی برگزار خواهد شد که می‌تواند با دیدار سال گذشته از نظر فنی تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

دیدار سال گذشته دو تیم در شرایطی برگزار شد که روس‌ها در تعطیلات لیگ روسیه بودند و شاید از نظر آمادگی بدنی و تاکتیکی در شرایط ایده‌آل نبودند، اما دیدار فردا در حالی برگزار می‌شود که لیگ روسیه هفته هفتم خود را پشت سر گذشته و زنیت با ۱۴ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

قرارداشتن زنیت در فرم ایده آل خود باعث شده این دیدار آزمون مهمی برای میرزازاد جوان و با انگیزه باشد تا بار دیگر ارزش‌های خود را به مورایس اثبات کند و رقابت خود با پیام نیازمند را برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی سپاهان بیش از گذشته کند.

منبع: ورزش 3