شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#آتش#آتش بس#نکونام#آتش#علی#خطیر#جواد#نکونام

آتش بس علی خطیر به جواد نکونام ؟

علی خطیر بر خلاف انتظار بسیاری در اولین گفت و گوی خود بعد از پذیرش مدیر عاملی استقلال صحبت‌هایی متفاوت بر زبان آورد.

آتش بس علی خطیر به جواد نکونام ؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 سکوت علی خطیر پس از نزدیک به ۴۵ روز بالاخره روی آنتن شبکه سه شکست و مدیر عامل استقلالی‌ها در گفت‌و‌گویی جذاب برابر دیدگان هواداران استقلال قرار گرفت.
مطابق انتظار بخش زیادی از صحبت‌های علی خطیر به تشریح وضعیت مالی باشگاه، مشکلات در ارکان مختلف و کاستی‌ها گذشت و البته در بخشی از صحبت خود نیز تلاش کرد تا دل هواداران را به دست بیاورد اما شاید کلیدی ترین بخش صحبت های مدیرعامل استقلال به ارسال پالس مثبت به جواد نکونام گذشت.




کلید واژه‌ای که به او کمک کرد که در بسیاری لحظات بتواند از سوالات حاشیه ساز فرار کند.
خطیر که با تمجید از نکو و شایسته دانستن او برای هدایت تیم ملی نشان داد تا چه اندازه به او باور دارد، برای دیگر سوالات نیز جملات کلیدی خود را آماده کرده بود؛ از حمایت تا رتبه چهاردهمی جدول که خوشایند کادرفنی است و البته اصرار به اینکه برد خطیر در گرو برد نکونام است و در وضعیت باخت نیز شرایط یکسان خواهد بود. مدیر عامل آبی ها هر چند در بخشی از صحبت خود یادآوری کرد که می تواند نکونام را با توجه به بندهای قراردادی به دلیل مصاحبه علیه ارکان باشگاه جریمه کند اما حتی تهدیدآمیزترین عبارت خود را با بیان اینکه حاضر است قبل و بعد مسابقه علیه او مصاحبه شود اما استقلال برنده از زمین خارج شود، خنثی کرد.

او  که البته در چند لحظه خاص مانند سوال پیرامون وضعیت آریا برزگر سعی کرد با ارائه پاسخی که هیچکس را دروغگو جلوه نمیداد، از ایجاد حاشیه عبور کند نشان داد با چهره جنجالی سالیان اخیر تفاوت های زیادی دارد و قصد دارد در فرصت گران بهای حضور در سعادت آباد چهره ای موثر برای استقلالی ها باشد.

هر چند خطیر و نکو این روزها فاصله‌ای به وسعت سعادت‌آباد تا بلوار فردوس دارند اما در جریان برنامه نه چندان جنجالی محمد حسین میثاقی، از جیب علی خطیر برای جواد نکونام به جای گلوله، گل خارج شد تا پس از گذشت چهار هفته از لیگ برتر و شروع خوب استقلال در کنار تکمیل‌شدن خواسته‌های فنی نکونام(تا اندازه بسیار زیاد) هواداران استقلال خوش بین تر از گذشته لیگ پیش رو را دنبال کنند.

اولین واکنش‌ها در فضای مجازی نیز معطوف به همین موضوع بود و هواداران استقلال با وجود نقد به برخی صحبت های خطیر مانند رعایت سقف قرارداد و غیره، از تمایل خود به ایجاد یک آتش بس طولانی میان دو چهره اول فنی و مدیریتی باشگاه باشند.