شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#فوتبال

استقلال برای کیک پرسپولیس نقشه دارد!

مدیرعامل استقلال یک اعتراف تلخ در برنامه فوتبال برتر داشت: باتوجه به شرایط اقتصادی حامی مالی مناسبی در بازار وجود ندارد.

استقلال برای کیک پرسپولیس نقشه دارد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

علی خطیر با پیش کشیدن ماجرای عدم عدالت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس، گریزی به موضوع اسپانسر فصل گذشته باشگاه استقلال زد و گفت: باتوجه به اینکه استقلال در یک فصل تبلیغ همراه اول را روی پیراهن خود رفته، کاش اخوان مدیرعامل همراه اول، عنایتی به این موضوع بکند.

بحث پس از این مسئله به سمت موضوع ایرانسل و بحثی رفت که قبلا رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، درباره آن صحبت کرده بود. اینکه

ایرانسل سال گذشته قرارداد انحصاری با پرسپولیس بسته بود که طی آن عددی نزدیک به ۱۲۰ میلیارد را برای حمایت مالی سرخپوشان تعهد کرده بود که این عدد تا حد زیادی پرداخت شده است. اما در فصل جدید در حالی که پرسپولیس در انتظار افزایش قرارداد (با کف ۱۵۰ میلیارد تومان) بود،

 

این همان چیزی است که باعث شده قرارداد پرسپولیس و ایرانسل پیش نرود. چرا که ایرانسل همان عدد ۱۵۰ میلیارد تومان را برای تبلیغات امسال در نظر گرفته و این مسئله باعث می‌شود پرسپولیس قراردادی با ارزش نصف پارسال با این حامی مالی ببندد، چیزی که باعث اعتراض شدید رضا درویش شده است. امشب علی خطیر گفته که آنها با ما قرارداد نبندند.

ویدئو: 309996

بولت سرشاخه

بولت زیر مجموعه همراه اول نقطه نظرهایی دارد که بعضی جاها به حق است. اتفاقاتی افتاد که آنها هم اذیت شدند. ولی من اینجا از عزیز خودم، دکتر اخوان مدیرعامل همراه اول عاجزانه درخواست دارم. قبول دارم که یک سری تعهدات بی انصافی بود و خوشایند شما و مجموعه همراه اول نبود ولی

بولت زیر مجموعهانگار ما یک سال همراه اول را سفید روی پیراهن رفتیم. نگاه شما به عنوان اوپراتوری دولت وصل هستید، هواداران باشگاه استقلال چشمشان به این منابع سال قبل است. پارسال پرسپولس مثلا 130 میلیارد از ایرانسل گرفته در صورتی که پارسال دکتر مخبر لطف کردند و ورود کردند و قرار شد همراه اول به سمت استقلال برود و ایرانسل به سمت پرسپولیس ولی پولی برای باشگاه استقلال نیامد.

بولت زیر مجموعه فقط این مورد نیست و در خیلی از مسائل استقلال نمی‌تواند پولش را بگیرد، اما پرسپولیس می‌تواند. بخاطر همین هواداران استقلال می‌گویند عدالت نیست. من اگر نتوانم این پول را بدهم، اتفاقات ناخوشایندی می‌افتد. هواداران سرمایه اجتماعی هستند و نشاط اجتماعی همین است و ارزش دارد.

1920721

بولت زیر مجموعهحق پخش هم با پیگیری باشگاه‌ها حل می‌شود. حق پخش، تبلیغات دور زمین، تبلیغات اسپانسرشیپ روی پیراهن و همچنین بلیت فروشی است. برای ما از این موارد فقط تبلیغات روی پیراهن است که درآمد مالی آن را هم ندارم!

بولت زیر مجموعهبنگاه‌های اقتصادی کشور ترغیب نمی‌شوند روی پیراهن استقلال یا پرسپولیس تبلیغ کنند و دلیلشان موجه است. چون می‌گویند شاید مشتری تیم رقیب را از دست بدهیم و نه تنها تبلیغ نشود که ضد تبلیغ بشود. چه فرقی بین استقلال با پرسپولیس وجود دارد؟ چرا ایرانسل می‌تواند پرسپولیس را حمایت کند، اما همراه اول نمی‌تواند استقلال را حمایت کند؟

بولت زیر مجموعهما صحبت کردیم اما مثل اینکه دوستان در پرسپولیس گفتند شما نمی‌توانید همزمان در استقلال هم تبلیغ کنید! دوستان گفتند حتما باید روی پرسپولیس باشید. اگر دولت ورود نکند چه اتفاقی می‌افتد؟