شهر خبر

جلال رشیدی‌کوچی نماینده مجلس:

ادبیات میرسلیم، بازی با اعصاب مردم است، می‌گوید شما نمی‌فهمید و من می‌فهمم؛ امیدوارم با این رفتارها برخورد شود

نماینده مرودشت گفت: اینکه آقای میرسلیم این‌گونه سخن می‌گویند، خیلی عجیب نیست. قبلا هم مسبوق به سابقه بوده است. به نظر من هدف از این ادبیات، بازی با اعصاب مردم است یعنی به نوعی آقای میرسلیم به مردم می‌گوید شما نمی‌فهمید اما من میفهمم. امیدوارم با این رفتارها برخورد صورت بگیرد.

ادبیات میرسلیم، بازی با اعصاب مردم است، می‌گوید شما نمی‌فهمید و من می‌فهمم؛ امیدوارم با این رفتارها برخورد شود
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۲۰:۵۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگویی به اظهارات اخیر مصطفی میرسلیم واکنش نشان داد.

«اگر مردم را آزاد بگذاریم، ممکن است از توییتر به ضرر کشور استفاده کنند. من برای کسانی که فیلتر را می‌شکانند در توییتر مطلب می‌گذارم تا بگویم دقت کنید اشتباه نکنید. منی که دارم مطلبم را در توئیتر می‌گذارم، برای کسانی است که فیلتر را می‌شکانند و می‌روند نگاه می‌کنند، می‌گویم دقت کنید اشتباه نکنید. توئیتر مطالب گمراه کننده و بد دارد البته توئیتر مطالب خوب هم دارد مثل مطالب من.» این بخشی از گفت‌وگوی اخیر سیدمصطفی میرسلیم، نماینده مجلس و طرفدار فیلترینگ است.

سخنان میرسلیم بار دیگر همچون ماجرای «لنکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

رشیدی‌کوچی نماینده مرودشت گفت: اینکه آقای میرسلیم این‌گونه سخن می‌گویند، خیلی عجیب نیست. قبلا هم مسبوق به سابقه بوده است. به نظر من هدف از این ادبیات، بازی با اعصاب مردم است یعنی به نوعی آقای میرسلیم به مردم می‌گوید شما نمی‌فهمید اما من میفهمم. ما هم چون زیاد می‌فهمیم، به شماهایی که نمیفهمید باید حالی کنیم که کارتان اشتباه است.

به گزار فراز بخش هایی از گفت وگوی رشیدی کوچی را در ادامه می خوانید: