شهر خبر

ستاره مصری استقلال کجاست ؟ از جت اختصاصی تا دستگیری در مرز و بهانه بیماری

مدیرعامل استقلال اعلام کرد با وجود تمام حواشی عمرو وردة، هنوز امیدوار است این بازیکن به ایران بیاید و با کمک نکونام، این بازیکن را کنترل کند تا حاشیه ساز نشود.

ماجراهای باورنکردنی ستاره مصری استقلال

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

یکی از بازیکنان مورد نظر باشگاه استقلال و جواد نکونام، عمرو وردة بود. وینگر مصری که روزهای عجیبی را سپری کرد. او پس از 12 روز، قراردادش را با راجا کازابلانکا مراکش فسخ کرد و سپس راهی دوکسا قبرس شد اما به دلیل مشکلات مربوط به پاسپورت، در فرودگاه بازداشت و به مصر دیپورت شد.

علی خطیر مدیرعامل استقلال که مهمان برنامه فوتبال برتر بود، درخصوص وضعیت این بازیکن مصری و اتفاقات رخ داده توضیحات مفصلی داد.

مدیرعامل آبی ها گفت:

او ادامه داد: وردة در همان حال با ما در حال مذاکره بود و نمی ‌دانم شماره تلفنم را از کجا گیر آورده بود و به من گفت اگر برای او یک جت اختصاصی بگیریم، همین امشب از مراکش به ایران می‌آید. به او گفتم جت اختصاصی را از کجا گیر بیاورم؟

خطیر می گوید: وردة گفت که یک سگ دارد و به دلیل شرایط سگش، نیاز به یک جت اختصاصی دارد. اتفاقاً رفتم چک کردم که چگونه می‌توان این کار را کرد تا هزینه آن را پرداخت کنیم و بعدا از قراردادش کسر کنیم. ولی دیدیم این کار راحتی نیست، چون نیاز به کسب مجوز دارد.

وی گفت:

مدیرعامل استقلال گفت: رئیس باشگاه دوکسا قبلاً یک ایجنت بوده است. او با خودش گفته بود که یک پلن اقتصادی طراحی می‌کند، به این ترتیب که یک بازیکن را با قیمت ۱۰۰ هزار یورو می‌خرد و با احتساب هزینه جت مبلغ ۱۴۰ هزار یورو پرداخت می‌کند و بازیکن را به ما ۲۵۰ هزار یورو می فروشد. در نتیجه به خاطر یک رزرو جت، ۱۱۰ هزار یورو در حال سود کردن بود ولی بازیکن نتوانست وارد قبرس شود. با این حال این توافقنامه را تقریباً امضا کرده بودیم و با باشگاه دوکسا به توافق رسیده بودیم.

خطیر در مورد آخرین وضعیت وردة نیز گفت: مدیر برنامه‌های وردة در حال پیگیری موضوع است. تا چند روز پیش می‌گفتند که او در لب مرز بازداشت شده و یک عده می‌گفتند که به مصر دیپورت شده است. من واقعیتش نمی‌دانم که وضعیت او چگونه است.

مدیرعامل استقلال با اشاره به صحبت هایش با سرمربی ایتالیایی سابق آبی ها برای جذب وینگر مصری گفت:

خطیر در پاسخ به این سوال که آیا حضور وردة در ایران منتفی است یا خیر، گفت: از نظر کیفیت بازیکن بسیار خوبی است. نمی دانم تلفن من را از کجا گیر آورده بود. با من تماس گرفت و گفت الان در بیمارستان مراکش هستم و ۱۰ هزار یورو برایم ارسال کنید. به طور کلی بازیکن نرمالی نبود و خیلی حاشیه داشت، اما بازیکن بسیار با کیفیتی است.

وی در ادامه می گوید:

او گفت: بعد از اینکه آقای نکونام وردة را دید، روی کیفیت این بازیکن تأکید زیادی داشت. خود آقای نکونام هم اعلام کرد او حاشیه زیاد دارد ولی قرار شد با همدیگر او را کنترل کنیم چون این بازیکن مصری بسیار باکیفیت است. اگر بیاید و او را کنترل کنیم، می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند چون از نظر فنی، بازیکن بسیار باکیفیتی است.

مدیرعامل استقلال در پایان گفت: چون بازیکن آن را برای یک تعهد اخلاقی امضا می کند. اگر آن اتفاق برای وردة رخ نمی داد و وارد قبرس می شد و به باشگاه دوکسا منتقل می شد، ما کار راحت تری داشتیم چون همه کارهای او را انجام داده بودیم و این بدشانسی ما و بازیکن بود که تمام اتفاقات با همدیگر رخ دهد.