شهر خبر

از خود گذشتگی جواد نکونام برای استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره همکاری سرمربی این تیم در بحث مالی به صحبت پرداخت.

از خود گذشتگی جواد نکونام برای استقلال

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 وضعیت مالی باشگاه استقلال در فصل جدید به شکلی شده که علاوه بر بازیکنان، کادر فنی ازجمله جواد نکونام نیز قرارداد جدیدی امضاء کردند و مبلغ اولیه را پایین آوردند تا این باشگاه از نظر سقف بودجه دچار مشکل نشود که این موضوع را علی خطیر تایید کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص مشکلات فصل گذشته این تیم و حذف از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: استقلال بخاطر کج فهمی، سو مدیریت و یک بخشی هم بی عدالتی که برای این تیم اتفاق افتاد، امسال در آسیا حضور ندارد. اگر من هم در این فصل همین رویه را بروم و بدهی بر جای بگذارم، تضمین هست که اگر قهرمان شویم یا سهمیه را به طور قانونی بگیریم، بتوانیم در آسیا باشیم؟

خطیر با بیان اینکه مصاحبه نکردن من بخاطر همین مسائل است، ابراز کرد: من هم می توانم حرف بزنم ولی احساس می کنم مسوولیت فعلی استقلال با من است. احساس می کنم نباید اسرار خانه را داد بزنم. در هر خانه سوتفاهم هست و نباید داد بزنم و بگویم فلانی اشتباه کرده است. من حتی از تمام همکارانم خواستم سکوت کنند. راضی ام نکونام قبل، میان و بعد از بازی علیه من صحبت کند ولی دوست دارم تیمم برد. خداوکیلی راضی ام.

او در مورد اختلاف به وجود آمده بین مدیرعامل و سرمربی استقلال اذعان کرد: این روند بین مدیرعامل و سرمربی درست می شود. خواسته طرفین حل می شود. نکونام در فضای فوتبال کار کرده و این سوتفاهم بخاطر این است که نکونام فقط برای موفقیت استقلال تلاش می‌کند؛ نه خودش.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: جواد نکونام تا الان یک ریال برای مطالبات خود درخواست نکرده و من هم این موضوع را می فهمم ولی من هم محدودیت منابع دارم.

خطیر اضافه کرد: باید برای برون رفت از این فضا یک راهکار پیدا کنیم. چرا باید استقلال در یک سال فقط ۶۰ میلیارد درآمد داشته باشد؟ استقلال سرمایه اجتماعی عجیب و غریبی دارد که عده‌ای نسبت به آن بی‌توجه هستند.