شهر خبر
هر کسی ۲۰۰ میلیارد می‌آورد، مدیرعامل شود؛

پیام علی خطیر برای جواد نکونام

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید نباید مسائل درون خانوادگی را در رسانه‌ها عنوان کرد.

خطیر: جواد جان! در یک کشتی هستیم

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 علی خطیر در بخشی از اظهارات خود در برنامه شب گذشته فوتبال برتر عنوان کرد: خیلی ها من را منتسب به دکتر قربان زاده کرده اند، در حالی که من قبل از آمدن به استقلال فقط یکبار در جلسه مصاحبه ایشان را دیدم؛ تا اینکه من مدیرعامل باشگاه استقلال شدم و دو روز بعد در یک جلسه در سازمان خصوصی سازی ایشان را دیدم ولی طوری صحبت کردند که انگار قربان زاده، من را آورده است.

او با اشاره به مدت کوتاه دوران حضورش در باشگاه استقلال ابراز کرد: نمی شود در ۴۵ روز همه مشکلات را حل کرد. هر عزیزی اگر فردا نه، تا هفته دیگر ۲۰۰ میلیارد تومان به باشگاه استقلال می‌دهد، دستش را میگیرم و به وزیر ورزش می‌گویم ایشان را مدیرعامل کنید و قول می دهم که بروم ولی این شیوه درست نیست و امکان ندارد استقلال با این روش درست شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال به دعوت پرشمار بازیکنان‌شان به اردوهای ملی به ویژه تیم امید اشاره کرد و افزود: بهتر بود در انتخاب بازیکنان امید بیشتر دقت میشد. البته برخی بازیکنان ما لیاقت داشتند که در تیم ملی بزرگسالان باشند که امیدوارم در آینده این اتفاق بیفتد.

خطیر با بیان اینکه هنوز اعتقاد دارم می شود استقلال را نجات داد و اگر اینطور نبود که نمی‌آمدم، عنوان کرد: بازیکنان استقلال کمک زیادی برای پایین آوردن قراردادشان و سقف بودجه باشگاه کردند و خود نکونام هم قراردادش را کم کرد و حتی بازیکنان جدید هم قراردادش را پایین آوردند و این لطف را داشتند.

او در خصوص گلایه‌های جواد نکونام از وضعیت باشگاه استقلال گفت: ما یک وظیفه ای داریم که نباید خیلی از مسائل را بگوییم. مطمئنا من و نکونام در یک کشتی هستیم و مطمئنا هر دو یک هدف را دنبال میکنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: نگاه نکونام به ما مقابله نیست و به دنبال موفقیت تیم خودش است. من می توانم درکش کنم که چرا این کارها را میکند و فشار می‌گذارد تا این اتفاقات بیفتد. یک سرمربی همیشه موفقیت می خواهد و نمی‌شود که ببازد ولی من باید خیلی جوانب دیگر را درنظر بگیرم. حس باخت خوب نیست ولی اگر مدیر باشید، از بیرون خیلی از مسائل را می بینید.

خطیر یادآور شد: خیلی به من اتهام زده شد و فحش دادند ولی احساس کردم با سکوتم بیشتر به تیم کمک میکنم. الان هم اینجا هستم که بگویم اختلاف هست ولی این اختلاف سلیقه ها در دو مسیر متفاوت نیست و در مسیر موفقیت استقلال است.