شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا:

ما اصولگراها 8 سال هرچه دلمان خواست نثار دولت قبل کردیم؛ دولت بی‌تحمل فعلی به‌خاطر نقد سیاست خارجی‌اش، سایت توقیف می‌کند!

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا به توقیف سایت انتخاب واکنش نشان داد و نوشت: سایت خبری انتخاب، سیاست خارجی دولت را به نقد کشیده و دولتِ بی‌تحمل آن را توقیف کرده است. چرا؟ چون گفته است آب نبات چوبی های شانگهای و بریکس آنقدر بی مزه است که هیچکس دوستش ندارد.

ما اصولگراها 8 سال هرچه دلمان خواست نثار دولت قبل کردیم؛ دولت بی‌تحمل فعلی به‌خاطر نقد سیاست خارجی‌اش، سایت توقیف می‌کند!
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ ۱۳:۲۸:۰۰
اعتمادآنلاین |

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود در واکنش به توقیف سایت انتخاب نوشت: در تمام ۸سال عمر دولت قبل، ما اصولگرا هر چه دلمان خواست و از دهنمان درآمد نثار مسئولان و راهبردهای سیاست خارجه کردیم. هیچ فحش سیاسی اعم از غربزده، وابسته، لیبرال، عامل دشمن و... نبود مگر اینکه به تیم دیپلماسی دادیم. و هر تلاشی را برای زمین زدن برجام توانستیم فروگذار نکردیم. الحق اگر کاری علیه آنها نکردیم، نتوانستیم وگرنه اراده اش را داشتیم. و همه این کارها را برای رضای خدا و منافع نظام انجام دادیم!

آن دولت رفت و ۲۵ماه است که دولت آقای رئیسی هنوز دنبال آن است که برجام را زنده کند و نمی‌تواند. نه آنکه نخواهد بلکه عرضه و ظرفیتش را ندارد.

سایت خبری انتخاب، سیاست خارجی دولت را به نقد کشیده و دولتِ بی‌تحمل آن را توقیف کرده است. چرا؟ چون گفته است آب نبات چوبی های شانگهای و #بریکس آنقدر بی مزه است که هیچکس دوستش ندارد.

دولت بجای انکه برای بیانات رهبرمعظم انقلاب در نقد ناتوانی رسانه های دولت، چاره بیندیشد، به توقیف و تعطیل منتقدان روی آورده است. ادامه بدهید. حتما موفق خواهید شد