شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دوشنبه#قیمت#موبایل

قیمت گوشی موبایل امروز ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

قیمت گوشی موبایل امروز ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

تجارت‌نیوز نوشت: امروز دوشنبه ۱۳ شهریور، قیمت گوشی‌های موبایل، همچنان بدون تغییر نسبت به ابتدای هفته به روند خود ادامه می‌دهند.

امروز دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبایل در برندهای پرطرفدار بازار بدون تغییر ماندند.

در گروه اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرومکس، ۵۸ میلیون تومان و قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس در سطح ۷۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ثابت ماندند. در مدل آیفون ۱۳ معمولی، باز هم اندکی کاهش مشاهده شد و قیمت به سطح ۳۵ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، ثبات قیمت‌ها ادامه یافت. به‌طوری که قیمت گوشی S۲۲ ultra در همان سطح ۴۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و قیمت گوشی S۲۳ ultra هم در سطح ۴۸ میلیون تومان بدون تغییر ماندند. در سری اقتصادی این برند، قیمت گوشی A۵۴ در همان سطح ۱۴ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان ثابت ماند؛ اما قیمت گوشی A۳۴ با کاهش اندکی به سطح ۱۰ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان رسید.

قیمت گوشی موبایل

در گروه شیائومی، همچنان ثبات قیمت در سطح هفته‌های اخیر، ادامه داشت. به‌طوری که قیمت گوشی شیائومی Mi ۱۱ ultra در همان سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و قیمت گوشی Redmi Note ۱۲ pro نیز در همان سطح ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان متوقف شدند.

در گروه ناتینگفون، قیمت گوشی ناتینگفون ۱، در همان سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان و قیمت گوشی ناتینگفون ۲ در سطح ۳۸ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان بدون تغییر معامله شدند.

۲۲۰