شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تراکتور

سکوت انتقال غیرمنتظره پرسپولیس به مقصد تراکتور شکست

مهاجم تراکتور با ابراز رضایت از شرایط خود در این تیم، مدعی است که آنها قادر خواهند بود خیلی زود به جمع مدعیان اصلی جدول بازگردند.

اظهار نظر تازه ستاره جدید تراکتور درباره عیبی یوخ!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مهدی عبدی انتقال غیرمنتظره پرسپولیس به مقصد تراکتور بود که ساعاتی بعد از پایان دیدار دو تیم، بار دیگر بار سفر به تبریز بست و اکنون در جمع شاگردان پاکو خمس به دنبال اثبات توانایی‌های خود است. عبدی شروعی موفق در این تیم داشت و در اولین بازی و لمس توپ خود توانست گل سه امتیازی سرخپوشان تبریزی را به نام خود کند. او اکنون از انگیزه‌اش برای ادامه مسیر و موفقیت با تبریزی‌ها خبر می‌دهد.

تیمی با انگیزه و باکیفیت هستیم و از کادرفنی خوبی نیز بهره می‌بریم. دچار مشکلاتی در ابتدای فصل بودیم و متاسفانه نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم. اما پیروزی در دو بازی اخیر بار دیگر خودباوری لازم را به تیم وارد کرد و فشاری که روی تیم بود دور شد. مسلما به زودی به جایگاه اصلی خودمان بازخواهیم گشت و جزو مدعیان اصلی لیگ خواهیم بود.

از اعتماد تیم و حمایت هواداران تراکتور واقعا سپاسگذارم. برای خودم هم مهم بود که در اولین گام بتوانم این اعتماد را ایجاد کنم. گل مهمی هم برای من و هم برای تیم بود. خوشحالم از این بابت و قطعا انگیزه و تلاشم در ادامه بازی‌ها بیشتر خواهد شد.

خب ما یک تیم هستیم. همگی به یکدیگر کمک خواهیم کرد تا روحیه بالایی برای دستیابی به هدف دنبال کنیم. پورحمیدی بازیکنی جوان و آینده‌داری است و در بازی‌های ابتدایی فشار زیادی را تحمل کرد. همه ما تلاش کردیم تا روحیه تیمی به بالاترین حد ممکن برسد. بعد از گل دوست داشتم آن را با پورحمیدی تقسیم کنم. در مسیر سختی که پیش رو داریم حمایت هواداران نقش پررنگی در موفقیت ما خواهد داشت و آنها نباید این موضوع را نادیده و دست کم بگیرم. من با این ذهنیت هواداران تراکتور که همواره حامی تیم بوده و عاشق جمله "عیبی یوخ" آنها بودم. این حمایت به این شکل احساس مسوولیت را بین بازیکنان افزایش می‌‎دهد تا هر چه زودتر در مسیر رضایت هواداران گام بردارند. قطعا تلاش خواهیم کرد که نه تنها نارضایتی از سوی آنها شاهد نباشیم که حتی پیام دلگرم کننده عیبی یوخ را هم نشنویم و همه آنها با فریاد رضایت و خوشحالی استادیوم را ترک کنند. اما همانطور که گفتم این موضوع نیازمند این است که روحیه تیم را به بالاترین حد برسانند و قطعا بازیکنان هم اینقدر مسوولیت پذیر هستند که بدانند چه مسوولیت سنگینی بر عهده آنهاست تا به بهترین شکل، تلاش کنند.

من الان عضو تراکتور هستم. فعلا یک سال به صورت قرضی اینجا هستم. بهتر است تمرکزم کاملا روی ماموریت و کاری باشد که پیش رویم قرار گرفته باشد. یاد گرفته‌ام که هر جا هستم و هر فرصتی نصیبم شد به بهترین شکل به دنبال انجام آن باشم. بحثی درباره جدایی ام نیست و به عنوان عضوی از تراکتور در حال حاضر با بالاترین توان برای این تیم تلاش خواهم کرد.

هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و هنوز هم دارند. هیچ وقت اعتماد و حمایت آنها را فراموش نمی کنم و موفقیت امروزم را مدیون آنها هستم. این تصمیمی بود که شاید بعدها بتوان درباره آن بهتر حرف زد. همانطور که گفتم الان به چیزی جز موفقیت و تلاش بیشتر با تراکتور فکر نخواهم کرد و نمی‌توانم نسبت به پیراهن تیمی که بر تن دارم بی تفاوت باشم.

خب این بهترین بخش ماجراست. باید به بهترین شکل پاسخ این اعتماد را بدهم. انگیزه زیادی دارم تا در شروع دوباره لیگ اتفاقات مهمی را هم برای خودم و هم برای تراکتور شکل دهیم. قطعا توانایی و پتانسیل تیم خیلی بالاست و شما این موضوع را در آینده خواهید دید. ما قطعا جزو مدعی اصلی خواهیم بود و البته همانطور که گفتم این موضوع باید در سایه حمایت مدیران و هواداران و همچنین تلاش کادرفنی و بازیکنان باشد. ما اینجا هستیم تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم و این کار را نیز به نتیجه خواهیم رساند و از جاه طلبی تراکتور مطمئن هستم.