شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استان کرمان#پلمب#واحد#نانوایی#متخلف#این

پلمب ۴ واحد نانوایی متخلف در این استان

پلمب ۴ واحد نانوایی متخلف در این استان

میزان نوشت: معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان استان کرمان گفت: از چندین واحد صنفی در سطح شهر بازدید به عمل آمد و ۴ نانوایی به دلیل ۵ تخلف پلمب شدند.

محمد قریب در این بازدید پیش بینی نشده از بازار، با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با تخلفات صنفی اظهار کرد: نظارت بر واحدهای صنفی بویژه نانوایی‌های این شهرستان تشدید می‌شود و بازرسان این کمیته بدون اغماض با واحدهای صنفی متخلف قاطعانه برخورد خواهند کرد.

وی افزود: دادسرای رفسنجان در راستای حفظ حقوق عامه با واحدهای صنفی متخلف در زمینه‌های بهداشتی و تعزیراتی و ... برخورد قانونی به عمل خواهد آورد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: از چندین واحد صنفی در سطح شهر بازدید به عمل آمد و ۴ نانوایی به علت عدم درج قیمت و وزن چانه، گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت تعطیلی مجاز به ویژه جمعه‌ها و عدم رعایت بهداشت پلمب شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا نظارت بر کار نانوایان و اصناف مختلف بطور مستمر توسط کمیته صیانت از حقوق عامه انجام و مردم شریف رفسنجان درصورت مشاهده هرگونه تخلف به اداره اماکن گزارش دهند.

بازدید سرزده گشت کمیته صیانت از حقوق عامه با حضور محمد قریب معاون دادستان عمومی و انقلاب، رئیس اداره نظارت براماکن عمومی، رئیس و بازرسان اتاق اصناف، کارشناسان معاونت بهداشتی، نمایندگان جهاد کشاورزی و فرمانداری و بازرس اداره صمت امروز عصر از چندین واحد صنفی صورت گرفت.

۴۷۲۳۶