شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#لاریجانی

دنیای اقتصاد گزارش داد:

۴۵۷ نماینده ادوار پیش‌ثبت‌نام کردند؛ نمایندگان ادواری مجلس در لیست انتخاباتی علی لاریجانی

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:گزارش‌ها از ورود غیرمستقیم علی لاریجانی به انتخابات مجلس با ارائه لیستی از نمایندگان ادوار مجلس در شهرهای مختلف حکایت می‌کند.

۴۵۷ نماینده ادوار پیش‌ثبت‌نام کردند؛ نمایندگان ادواری مجلس در لیست انتخاباتی علی لاریجانی
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۳ ۱۰:۳۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه دنیای اقتصاد از ثبت نام 457 نماینده ادواری برای انتخابات مجلس خبر داده و نوشته برخی از آنان با توصه علی لاریجانی وارد رقابت‌ها شده‌اند.

به گزارش دنیای اقتصاد، با نزدیک شدن به زمان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هر روز خبرهای جدیدی از ثبت‌نام چهره‌های سیاسی و نمایندگان فعلی و پیشین مجلس به گوش می‌رسد. خبرهایی که تصویر واضح‌تری از انتخابات آتی و جریان‌هایی که مجلس آتی را به دست خواهند گرفت، به نمایش خواهد گذاشت. براساس خبرهایی که «دنیای اقتصاد» به آن دست یافته حداقل ۴۵۷نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درمرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند.

در  ادامه این گزارش آمده است: همچنین نتایج بررسی «دنیای اقتصاد» نشان می‌دهد درمیان اسامی ثبت‌نام‌کنندگان اسامی دوتن از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، دو سفیر اسبق ایران، دو وزیر اسبق، دو استاندار اسبق، دو معاون سابق رئیس‌جمهور، یک معاون پارلمانی، ۹رئیس کمیسیون اد‌وار مجلس، دو دبیر کل حزب و سه معاون وزیر به چشم می‌خورد. همچنین با توجه به اینکه گزارش‌ها از ورود غیرمستقیم علی لاریجانی به انتخابات مجلس با ارائه لیستی از نمایندگان ادوار مجلس در شهرهای مختلف حکایت می‌کند، به نظر می‌رسد برخی از این نمایندگان با هدایت و حمایت رئیس مجلس پیشین وارد گود رقابت‌های انتخاباتی شده‌اند.