شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#گوشت#وزارت#گوشت قرمز

تخلف نجومی و عجیب یک فروشگاه!

در روزهایی که شاهد افزایش و کمبود گوشت قرمز در بازار هستیم، وزارت جهاد کشاورزی از کشف تخلف گرانفروشی این کالای اساسی در یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره ای در تهران خبر داد.

تخلف نجومی و عجیب یک فروشگاه!

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

در ماه‌های اخیر کمبود و افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار، بازگشت صف را برای این کالای اساسی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تره‌بار به همراه داشت، عرضه‌ای محدود که تقاضای بازار را پوشش نمی‌دهد و این امر موجب شده تا شاهد حذف این کالای اساسی از سبد بسیاری از خانوار باشیم. 

در این شرایط که خریداران به دنبال گوشت قرمز در بازار هستند و کمبود این کالای اساسی در بازار کاملا قابل لمس است، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی خبر تخلف گرانفروشی این کالا را در یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره ای در تهران داده و عنوان کرده تخلف صورت گرفته از این فروشگاه  ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

 مسعود امرالهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در خصوص تخلف یکی از شعب متخلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای در تهران گفت: روز جمعه در   بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تخلف گرانفروشی گوشت گوسفندی در یکی از شعب متخلف فروشگاه‌های در تهران کشف شد که با متخلف برخورد قاطع صورت گرفت.

وی ادامه داد: گزارش تخلف این فروشگاه به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

امرالهی تصریح کرد: با توجه به قوانین جدید تعزیرات حکومتی این جریمه تا سقف ۱۰ برابر قابلیت افزایش خواهد داشت.

به گفته مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، قیمت های مورد توافق با انجمن بسته بندی چنانچه توسط هر فروشگاه یا مرکز توزیعی رعایت نشود، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.