شهر خبر

خبری مهم از اردوگاه حریف آسیایی پرسپولیس درباره رونالدو

شاگردان لوئیز کاسترو موفق شدند به روند پیروزی‌های پُر گل خود با درخشش رونالدو و مانه ادامه بدهند.

توفان النصر قبل از رسیدن به پرسپولیس

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

مسابقات هفته پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب با انجام دو دیدار همزمان به پایان رسید که در یکی از آنها، تیم فوتبال النصر که مثل دیدارهای قبل کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، آیمریک لاپورت و ... را در ترکیب داشت، در ورزشگاه باشگاه الحزم به مصاف این تیم رده هفدهمی رفت.

النصر که در دو دیدار اخیرش فوق‌العاده ظاهر شده و دو پیروزی با زدن ۹ گل به دست آورده و دو باخت ابتدای فصل را فراموش کرده بود، امشب پس از حملات پیاپی توانست در دقیقه ۳۳ روی موقعیت‌سازی سادیو مانه از میانه زمین و نفوذ کریس رونالدو و پاس در عمق این بازیکن توسط عبدالرحمن غریب به گل اول دست پیدا کند.

سه دقیقه بعد روی طراحی حمله توسط مارسلو بروزوویچ در یک رفت و برگشت النصر توسط سادیو مانه دروازه الحزم را باز کرد که VAR این گل را نپذیرفت تا نتیجه یک بر صفر بماند، اما قبل از پایان نیمه اول و در دقیقه ۸+۴۵ شاگردان کاسترو توانستند توسط عبدالله الخیبری گل دوم را بزنند و با برتری دو بر صفر به رختکن بروند.

الحزم در دقیقه ۴۸ توسط محمد باداموسی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما النصر توانست خیلی زود نتیجه را تغییر بدهد و در دقیقه ۵۷ روی همکاری و پاس‌کاری فوق‌العاده کریس رونالدو و بروزوویچ، روی پاس در عرض این فوق ستاره پرتغالی و ضربه تمام کننده اوتاویو گل سوم را به ثمر رساند.

النصری‌ها پس از این گل بازهم به بازی هجومی خود ادامه دادند و توانستند در دقیقه ۶۸ روی اشتباه خط دفاعی الحزم و پاس در عرض عبدالرحمن غریب و شوت دقیق رونالدو برای چهارمین بار گلزنی کنند.

عبدالرحمن غریب که در نیمه اول روی پاس رونالدو گلزنی کرده و پاس گل ستاره پرتغالی را داده بود، در دقیقه ۷۸ برای سادیو مانه هم موقعیت‌سازی کرد و پاس در عرض او را این ستاره سنگالی با شوت فنی زمینی به تور دروازه چسباند.

النصر پس از دو پیروزی پیاپی، امشب هم توانست با برتری ۵ بر یک بازی خارج از خانه مقابل الحزم را تمام کند تا ۹ امتیازی شود و به رده ششم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان صعود کند.

شاگردان لوئیز کاسترو با این برد پُر گل به استقبال فیفا دی رفتند و پس از تعطیلات یک بازی دیگر در لیگ عربستان برابر الرائد خواهند داشت و سه روز پس از آن در بیست و هشتم شهریورماه باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس ایران بروند.