شهر خبر

توییت‌های مهم وحید یامین‌پور از قول کیومرث هاشمی/ پایان رسمی دو رییس فدراسیون!

توییت‌های مهم وحید یامین‌پور از قول کیومرث هاشمی/ پایان رسمی دو رییس فدراسیون!

وحید یامین پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان در رشته توییتی که به نظر می رسد حاصل جلسه شورای معاونین عصر شنبه وزارت ورزش باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یامین پور با اشاره به حضور همزمان تعداد زیادی از کارمندان وزارت ورزش در حساب توییتری خود نوشت: «یکی از مسائلی که سازمان ورزش طی این سالها پیدا کرده حضور شبکه‌ای از کارکنان وزارتخانه در فدراسیونهاست. درنتیجه نقش ستادی و نظارتی با کار اجرایی تداخل کرده. سرپرست وزارت ورزش وجوانان دیروز اعلام کرد برای جلوگیری از فساد، کارکنان وزارتخانه نباید در فدراسیونها مسئولیت داشته باشند

حقوق و مزایای بالای فدراسیونها، پاداش‌های کلان(به طور مثال پاداش ۲۰هزار دلاری فدراسیون فوتبال به اعضای هیئت رئیسه‌ی خودش!) سفرهای خارجی و حق ماموریت‌های دلاری از جمله جذابیت‌های فدراسیون‌های ورزشی است. مهندس هاشمی قدم خوبی را با این اعلام ممنوعیت برداشته است...

حضور در فدراسیونها البته برای سیاسیون هم جذاب است. به طور مثال سالهاست عباس عراقچی همزمان عضو هیئت رئیسه دو فدراسیون است یا نماینده بابل عضو هیئت رئیسه فدراسیون سوارکاری و رئیس هیئت سوارکاری استان تهران است.»

توییت‌های مهم وحید یامین‌پور از قول کیومرث هاشمی/ پایان رسمی دو رییس فدراسیون!

این طرح جدید کیومرث هاشمی که منطبق بر منشور ورزش دولت سیزدهم است ، در اولین گام غیر از حل مشکل تداخل کاری بسیاری از کارمندان شاغل در فدراسیون ها ، گره کور دو انتخابات جنجالی سوارکاری و آمادگی جسمانی هم حل خواهد شد. دو کارمند وزارت ورزش که بیش از دوره قانونی در این جایگاه بودند و کاندیدای ریاست شده اند و انتخابات های شان تعلیق شده است حالا باید خیلی زود به محل خدمت شان برگردند و انتخابات های این رشته ها بدون این حاشیه ها برگزار شود.

258 258