شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#پاریس

یحیی مخالف اصلی دعوت نشدن دو ستاره پرسپولیس به تیم امید

رضا عنایتی فهرست بازیکنان مورد نظر خود برای حضور در مسابقات مقدماتی انتخابی المپیک پاریس را اعلام کرد.

یحیی مخالف اصلی دعوت نشدن دو ستاره پرسپولیس به تیم امید

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

لیست تیم ملی امید درحالی اعلام شد که نام یاسین سلمانی و محمد مهدی احمدی از باشگاه پرسپولیس در آن به چشم می خورد و خبری از محمد عمری نیست. محمد عمری که فصل درخشانی همراه با پرسپولیس سپری کرد و در ۲۶ بازی  فصل گذشته حضور ثابت یا تعویضی در ترکیب سرخ‌پوشان داشت و چهار گل به ثمر رساند، به طور قطعی در فهرست جدید تیم المپیک ایران حضور ندارد و رضا عنایتی به دلیل سن و سال این بازیکن تصمیم گرفته او را در لیست خود قرار ندهد.

تیم فوتبال المپیک ایران رقابت‌های حساسی را در شهریورماه جاری در مرحله مقدماتی جام ملت‌ها به میزبانی ازبکستان خواهد داشت که فقط متولدین ۱۱ دی ۷۹ به بعد می‌توانند در این بازی‌ها حضور پیدا کنند و به دلیل اینکه سن محمد عمری بیش از این تاریخ است، او نمی‌تواند تیم المپیک را همراهی کند. بنابراین، رضا عنایتی تصمیم گرفته در اردوی تیم فوتبال المپیک ایران، نفراتی را به تمرینات دعوت کند که متولد ۱۱ دی ۷۹ به بعد هستند و می‌توانند شهریورماه در ازبکستان و بازی‌های حساس مرحله مقدماتی جام ملت‌ها به میدان بروند. اما محمد عمری و دیگر بازیکنانی که سن آنها واجد شرایط حضور در رقابت‌های هانگژو است، مطمئنا به اردوی تیم المپیک ایران پس از رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌ها دعوت خواهند شد که امیرمحمد هوشمند (نساجی مازندران)، امید حامدی‌فر (تیم جدید او مشخص نشده)، محمد خدابنده‌لو (گل‌گهر) و... در این جمع قرار دارند.

نکته جالب آنکه رضا عنایتی درخواست کرده برای بازی‌های آسیایی هانگژو محمد عمری و یاسین سلمانی حتما تیم امید را همراهی کنند. این در حالی است که هم‌زمان با آغاز این مسابقات پرسپولیس در لیگ قهرمانان باید به مصاف النصر عربستان برود. از  آنجا که عمری و سلمانی جزو بازیکنان مهم پرسپولیس به حساب آمده و در واقع جزو تعویضی‌های ثابت این تیم هستند، یحیی مخالف این است که آن‌ها چند هفته‌ای درگیر بازی‌های آسیایی باشند. از طرف دیگر سلمانی کاپیتان تیم عنایتی بوده و این مربی روی عمری هم به‌عنوان بازیکن ثابت حساب باز کرده است.

به هر حال قرار است در این زمینه سرپرست تیم امید رایزنی‌های لازم را با باشگاه پرسپولیس داشته باشد هر چند بعید است یحیی رضایت به این جدایی موقت دو ستاره جوان تیمش بدهد چراکه خودش به هر دو ستاره نیاز دارد.