شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#موبایل

قیمت گوشی موبایل امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

قیمت گوشی موبایل امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

تجارت‌نیوز نوشت: امروز شنبه ۱۱ شهریور، قیمت گوشی‌های موبایل، روند باثبات هفته‌های گذشته را ادامه دادند.

قیمت گوشی موبایل در برندهای پرطرفدار بازار

در گوشی‌های برند پرطرفدار اپل، تغییرات چشمگیری به جز در iPhone ۱۳ معمولی، در سایر مدل‌های این برند، مشاهده نشد. قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس (iPhone ۱۴ pro max) و قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس (iPhone ۱۳ pro max) بدون تغییر، به‌ترتیب در همان سطح ۵۸ میلیون تومان و ۷۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان باقی ماندند. اما قیمت گوشی آیفون ۱۳ (iPhone ۱۳) با افزایش مواجه شد و به سطح ۳۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، ثبات قیمت در تمام مدل‌های این برند مشاهده شد. به‌طوری که قیمت گوشی S۲۲ ultra در همان سطح ۴۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و قیمت گوشی S۲۳ ultra در سطح ۴۸ میلیون تومان ثابت ماندند. در سری اقتصادی این برند، قیمت گوشی سامسونگ A۵۴، بدون تغییر، در سطح ۱۳ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان و قیمت گوشی سامسونگ A۳۴ در همان سطح ۱۰ میلیون و ۲۹۵ معامله شدند.

قیمت گوشی موبایل

در گروه شیائومی، قیمت گوشی شیائومی Mi ۱۱ ultra در سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان تثبیت شد. اما قیمت گوشی شیائومی Redmi Note ۱۲ pro با افزایش قیمت، به سطح ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید. در گروه ناتینگفون، باز هم ثبات قیمت مشاهده شد. به‌طوری که قیمت گوشی Nothing phone ۱ در همان سطح ۱۶میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و قیمت گوشی Nothing phone ۲ در سطح ۳۸ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان ثابت باقی ماندند.

۲۲۰