شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نکونام#ستاره#مغضوب#بیرون#ماند؟

ستاره مغضوب نکونام در استقلال بیرون ماند؟

باشگاه‌ها باید طبق قوانین در نظر گرفته شده و رعایت سقف بودجه بازیکن آزاد بگیرند.

ستاره مغضوب نکونام در استقلال بیرون ماند؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

باشگاه تراکتور در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی تصمیم گرفت قرارداد سعید آقایی را فسخ کند؛ بازیکنی که با سر و صدای زیادی از فولاد خوزستان دوباره به تبریز آورده بود ولی فرصت زیادی برای درخشش او به وجود نیامد و در نهایت نامش از فهرست سرخ پوشان خارج شد تا بازیکن آزاد شود.

سبحان خاقانی، بازیکن جوان استقلال هم که در دو مقطع با مصدومیت‌های سنگین مواجه شده نیز چنین وضعیتی تجربه کرد و نامش از فهرست آبی پوشان بیرون آمد تا جواد نکونام بتواند بازیکن جدید اضافه کند و تیم مدنظرش را برای ادامه بازی‌ها دراختیار داشته باشد.

در حال حاضر سعید آقایی و سبحان خاقانی، دو بازیکنی هستند که بنابر اعلام سازمان لیگ حالا سهمیه آزاد محسوب می‌شوند و باشگاه‌ها می‌توانند با شرایط خاصی اقدام به جذب آنها کنند.

فرشید طاهری، مسؤول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره آخرین شرایط قراردادی سعید آقایی و سبحان خاقانی اظهار کرد: باشگاه تراکتور در آخرین ساعات نقل و انتقالات قرارداد سعید آقایی را فسخ کرد و باشگاه استقلال نیز قرارداد سبحان خاقانی را فسخ نمود و این دو بازیکن آزاد هستند و اگر تیمی جای خالی در فهرست خود داشته باشد و از سوی دیگر بودجه آنها اجازه بدهد، می‌تواند این نفرات را به‌عنوان سهمیه فیفا به خدمت بگیرد و مشکلی وجود ندارد.