شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#تهران#بورس تهران

پیش بینی بورس در هفته جاری

بورس تهران هفته نخست شهریورماه را صعودی به پایان رساند و توانست پس از 3.5 ماه ریزش و درجازدن، روزهای سبزی را سپری کند؛ به این ترتیب شاخص کل بورس در پایان هفته، در ارتفاع 2.1میلیون واحدی تثبیت شد. اما آیا در روزهای آینده هم مسیر بورس تهران صعودی خواهد بود؟

پیش بینی بورس در هفته جاری

وقایع روز ـ سرویس اقتصادی؛

بازار سهام هفته نخست شهریورماه را امیدبخش سپری کرد. در این هفته حجم معاملات خرد دوباره بالای 10 میلیارد برگه سهم قرار گرفت و ارزش معاملات خرد نیز از سطح سه هزار میلیاردی نجات یافت و بالای هفت هزار میلیارد تومان را هم دید.

اما آیا این روند در هفته دوم شهریورماه هم ادامه خواهد داشت؟ کدام سهم‌ها مورد توجه خواهند بود؟ اینها سوالاتی است که کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز به آنها پاسخ داده‌اند.

در این هفته خبرهای مثبت درباره خوراک پتروشیمی‌ها و همچنین واگذاری سهام خودروسازان مورد توجه بود و احتمالا می‌تواند همچنان بورس را جذاب نگاه دارد. ضمن آنکه سهام گروه بانکی مانند هفته نخست شهریور، همچنان مورد توجه است.

فردین آقابزرگی تحلیلگر بازار سرمایه معتقد است که بازار مستعد رشد است و در سطح ارزندگی نسبت به سایر بازارها قراردارد. او در این باره به تجارت‌نیوز گفت: «چنانچه دخالتی از سوی دولت در خصوص وضع قوانین و مقررات ذی‌نفعانه صورت نگیرد، محتمل‌ترین حالت ممکن، حرکت آهسته و‌ پیوسته مثبت خواهد بود.»