شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نکونام#دربی

نکونام تاکنون کار بزرگی کرده است

نکونام تاکنون کار بزرگی کرده است

پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم باید نقطه ضعف هایش را تا دربی برطرف کند.

استقلال در تهران و در شرایطی که میزبان بود توانست سه امتیاز شیرین از همتای اهوازی خود بگیرد، اما تنها با یک گل تیم تازه وارد استقلال خوزستان را شکست داد و حتی خوش شانس بود که این تیم در ثانیه‌های آخر چند موقعیت خوب خود را از دست داد. بعد از بازی هم گفته شد تک گل استقلال در موقعیت آفساید به ثمررسیده است، اما این نظریه توسط تمام کارشناسان داوری تأیید نشد. نکته قابل توجه در مورد نتایج استقلال و امتیازاتی که این تیم می‌گیرد این است که تیم پرطرفدار تهرانی دفاعی بازی می‌کند و از تک فرصت‌های خود بهره برده و به نتیجه می‌رسد، اتفاقی که شاید در طولانی مدت باعث دردسر شود و یا مقابل تیم‌های بزرگ یقه تیم استقلال را بگیرد. درست است که لیگ، حدود یک ماه تعطیل شد و استقلال در مهرماه باید به مصاف پرسپولیس برود، اما شیوه بازی کردن استقلال باعث نگرانی عده‌ای از کارشناسان شده است، خصوصاً اینکه این تیم مهاجم ششدانگی که در بازی‌های بزرگ بتواند بازی را برای تیمش در بیاورد، ندارد. به این نکات باید اختلاف واضح خطیر و نکونام را نیز اضافه کرد. درخصوص تمام مسائلی که مطرح شد، با علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال هم کلام شدیم.


هر تیمی شرایط خودش را دارد، اما در تیم‌هایی مثل استقلال مهم بردن و جمع‌آوری امتیاز است. نکونام گل نخوردن را در اولویت تیم خود قرارداده و این خیلی مهم است. به نظر من نکونام تاکنون خوب کار کرده است


.
برای هر فوتبالیستی غرورمخرب است. حسینی فصل پیش بدون رقیب در تمام بازی‌ها حضور داشت و همین نکته بازی‌های او را خراب کرد، اما همان انتقادات هواداران باعث شد تا او تلاشش را بیشتر کند و حالا حاصل تلاش خود را در بازی‌ها می‌بیند. امیدوارم حسینی همینطور به کار خود ادامه دهد تا استقلال نیاز به گلر جدیدی نداشته باشد.


.
قطعاً خود نکونام بهتر از هرکسی می‌داند که این تیم نیاز به مهاجم دارد اما به خاطر اتفاقات فصل نقل و انتقالات و همچنین جدایی محبی و قایدی استقلال با مشکل نبود مهاجم مواجه شده، اما به تدریج استقلال باید به فکر جذب یک مهاجم باشد تا بتواند خودش را در کورس قهرمانی نگه دارد. فعلاً دست نکونام در این زمینه خالی است و باید با داشته‌هایش کار را پیش ببرد.



تیمی کامل می‌شود که از تدارکات تا مدیرعامل همدل باشند. خطیر و نکونام هر دو انسان‌های عاقل و بالغی هستند و باید هر چه سریع‌تر اختلاف را کنار گذاشته تا باعث سوء‌استفاده دشمنان نشوند. باید برای موفقیت استقلال اختلافات را کنار بگذارند و همدل شوند.



وقتی مسابقات تعطیل می‌شود تمام تیم‌ها ضربه می‌خورند چون از شرایط مسابقه خارج می‌شوند. اما استقلال باید روی نقاط ضعف خود در این فرصت کار کند تا هماهنگ‌تر شوند و بتوانند پرسپولیس را شکست دهند.

257 251