شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#جمعه#اردبیل#امام جمعه

امام جمعه اردبیل به دولت اسراییل پیشنهاد کرد سفیرش در آذربایجان را ممنوع‌المصاحبه کند

امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه امروز با استقبال از لایحه ممنوعیت توهین به کتب دینی در دانمارک، از سفیر اسراییل در آذربایجان انتقاد کرد و به وزارت خارجه اسراییل پیشنهاد کرد او را ممنوع‌المصاحبه کند.

امام جمعه اردبیل به دولت اسراییل پیشنهاد کرد سفیرش در آذربایجان را ممنوع‌المصاحبه کند
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۰ ۲۰:۲۰:۳۱
اعتمادآنلاین |

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با جمعی از مردم اردبیل گفت: ما اهالی خطه آذربایجان از همه بیشتر اولی هستیم که ایران را از تمام بلاها، فتنه‌ها، توطئه‌ها و شرارت پنج سازمان مخوف استخباراتی دنیا یعنی آمریکا، اسرائیل، فرانسه، آلمان و انگلیس که شب و روز برای به هم ریختن کشور ما و انقلاب ما و برای تجزیه کشور تلاش می‌کنند حفظ کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تبیین ابعاد عظمت راهپیمایی اربعین خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین مانور عظیم قدرت اسلام است هیچ دینی و حزبی نتوانسته چنین جمعیتی جمع کند انگار یک رستاخیز عظیم مردمی درست شده است.

امام جمعه اردبیل گفت: ما کاملاً اطلاع داریم که یک ستاد مشترک از سرویس‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل، آلمان، انگلیس و فرانسه که هر لحظه برای ایران برنامه‌ریزی می‌کنند قصد داشتند با ایجاد ناامنی در عراق جلوی اربعین را بگیرند.

 

 

عاملی با ارائه تحلیلی از لایحه ممنوعیت آتش زدن کتب آسمانی در دانمارک گفت: این هفته دولت دانمارک لایحه‌ای به پارلمان این کشور ارسال کرد که طبق آن آتش زدن به کتب آسمانی ممنوع می‌شود. ما از این حرکت خوب آنها استقبال می‌کنیم اما یک سوال از آنها داریم شما که همیشه اعلام می‌کردید ما هیچ وقت آزادی بیان را با هیچ قداستی محدود نمی‌کنیم پس چگونه الان محدود شد؟ 

امام جمعه اردبیل گفت: سفیر اسرائیل در آذربایجان هر وقت صحبت می‌کند یک خرابی و افتضاح بزرگ برای اسرائیل درست می‌کند وزارت خارجه اسرائیل اگر به منافع خود حساس باشد باید او را ممنوع المصاحبه کند دیروز وی در یک ضیافت مهم در آذربایجان گفت اسرائیل در تنوع مذهبی در دنیا بی‌نظیر است.

عاملی ادامه داد: این هفته حادثه بسیار ناگواری برای اسرائیل اتفاق افتاد من خبر آن را به سفیر اسرائیل در آذربایجان تقدیم می‌کنم این هفته یک افتضاح بزرگ برای اسرائیل درست شد هرچند این رژیم مجعول همیشه مفتضح است.