شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بازیکنان

پیام مهم نکونام؛ اگر این بازیکن را نخرید هیچ بازیکن خارجی را سر تمرین راه نمی‌دهم!

پیام مهم نکونام؛ اگر این بازیکن را نخرید هیچ بازیکن خارجی را سر تمرین راه نمی‌دهم!

خبرورزشی نوشت: جواد نکونام روی حرف قبلی خود در مورد حضور بازیکنان خارجی در استقلال اصرار دارد.

پیش از اینکه رقابت‌های لیگ برتر تعطیل شود، جواد نکونام در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی خودش با صراحت پیرامون بحث حضور بازیکنان خارجی در استقلال موضع گرفت و مدعی شد در این رابطه سیاست ویژه‌ای را مد نظر قرار داده است و یا باشگاه باید دو بازیکن خارجی برای او بخرد یا اینکه اصلاً هیچ بازیکن خارجی تا نیم فصل به استقلال نیاید. جواد با قاطعیت گفت زیر بار خرید یک بازیکن خارجی نخواهد رفت و در مهلت نقل و انتقالات تابستانی فقط به شرطی با حضور نفرات غیر ایرانی موافقت می‌کند که باشگاه دو بازیکن خارجی برایش جذب کند.

مسابقه با استقلال خوزستان تمام شد و جواد نکونام به تعطیلات رفت اما به صورت جدی شرایط استقلال را دنبال می‌کند. سرمربی آبی پوشان تاکید کرده است نظرش در رابطه با بحث بازیکنان غیر ایرانی عوض نشده و باید طبق همان چیزی که او گفته است، کارها جلو بروند. نکونام که هم اکنون خارج از کشور حضور دارد به مدیران باشگاه پیغام داده که مشکلی با حضور گوستاوو بلانکو بازیکن آرژانتینی ندارد و او را از نظر فنی تایید کرده است ولی فقط در صورتی این مهره را سر تمرین استقلال می‌پذیرد که عمرو ورده بازیکن مصری مورد نظرش هم به جمع آبی پوشان اضافه شود و اگر به هر دلیلی زمینه برای حضور فوتبالیست مصری فراهم نشود، ترجیح می‌دهد با بلانکو هم کار نکند چون تاکید دارد حتماً باید دو بازیکن خارجی برایش بخرند و اگر نمی‌توانند این کار را بکنند، با همین نفرات به کار خودش ادامه خواهد داد. البته مسئولان باشگاه استقلال مدعی‌اند از بابت حضور این دو نفر مشکلی وجود نخواهد داشت و آنها وارد ایران می شوند و قراردادشان هم بدون هیچ مشکلی ثبت می‌شود. ادعایی که در روزهای آینده باید ببینیم چه شکلی به خود خواهد گرفت.

جواد نکونام از ابتدای فصل تاکنون بابت خرید بازیکنان مورد نظرش با مدیران باشگاه استقلال چالش داشته و داستان شاید همچنان ادامه پیدا کند.

258 258