شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##بمب#پاریسی#بزودی#PSG#بدنبال#جذب#ملی#پوش#فرانسوی!

بمب پاریسی ها بزودی / PSG بدنبال جذب ملی پوش فرانسوی!

باشگاه پاری‎سن‌ژرمن سرانجام موفق به جلب رضایت فرانکفورت برای انتقال رندل کولو موانی شد.

بمب پاریسی ها بزودی / PSG بدنبال جذب ملی پوش فرانسوی!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

پاری‌سن‌ژرمن در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی فعالیت گسترده ای داشته و قصد دارد خریدهای مورد نظر خود را به سرعت نهایی کند. این باشگاه بعد از ربودن عثمان دمبله از بارسلونا در آستانه نهایی کردن انتقال رندل کولو موانی قرار دارد.

ملی پوش فرانسوی اینتراخت فرانکفورت با اعلام این که قصد جدایی از این باشگاه و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن را دارد خشم سران باشگاه آلمانی را برانگیخته بود. با وجود رد اولین پیشنهاد PSG توسط فرانکفورت، این باشگاه به تلاش خود ادامه داد و حالا طبق گزارش رسانه های فرانسوی و آلمانی توافق سه طرفه برای این انتقال صورت گرفته است.

طبق توافق صورت گرفته باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در ازای انتقال کولو موانی باید 90 میلیون یورو به فرانکفورت بپردازد. این یک سود بسیار بالا برای باشگاه بوندس لیگایی به شمار می رود چرا که آنها کولو موانی را فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد و بدون خرج کردن حتی یورو به خدمت گرفته بودند.

به این ترتیب ملی پوش فرانسوی پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی باید کارهای مربوط به انتقالش را انجام داده و از این به بعد با پیراهن مدافع عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه به میدان برود. در چنین شرایطی باشگاه فرانکفورت نیز با جیب پر از پول بایستی در پی جذب سریع یک جایگزین مناسب برای ستاره خط حمله اش باشد.

پیشنهاد اولیه پاری‌سن‌ژرمن برای جذب کولو موانی حدود 75 میلیون یورو بود که فرانکفورت آن را رد کرده بود. با توجه به اینکه این مهاجم در لیست اولویت های لوئیس انریکه قرار داشت، پاریسی ها تلاش خود را برای جذب او بیشتر کرده و در نهایت موفق شدند با بالاتر بردن پیشنهاد، فرانکفورت را راضی کنند.