شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#لیگ برتر

دعوت ستاره طلایی پوشان به تیم ملی

رضا اسدی در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر عملکردی خیره‌کننده از خود به نمایش گذاشته است.

دعوت ستاره طلایی پوشان به تیم ملی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

فصل گذشته نقطه عطف زندگی حرفه‌ای رضا اسدی بود. اگرچه این بازیکن پیش‌تر با درخشش در نفت تهران و سایپا توانسته بود غم کنار گذاشته شدن از لیست تیم ملی را توسط عبدالله ویسی در پنجره تابستانی لیگ شانزدهم پشت سر بگذارد، اما اسدی پس از لژیونر شدن وضعیت خوبی را در بازگشت به ایران و پرسپولیس تجربه نکرد، تا پس از بازگشت به تراکتور باشد که بار دیگر اوج می‌گیرد.

سال گذشته برای رضا اسدی خوب شروع و با حضور پاکو خمس رویایی پیش رفت و به انتها رسید تا همه مدعیان لیگ برتر به دنبال او باشند، اما تصمیم او بازگشت به سپاهان بود و خیلی طول نکشید که با توجه به حضور کادر فنی پرتغالی طلایی‌پوشان از انتخابش بیش از گذشته خوشحال شود.

اسدی که در فروردین ماه سال گذشته توانسته بود برای اولین مرتبه پس از درخشش به اردوی تیم ملی برسد و اولین بازی خود را برگزار کند، در کافا موفق شد در سومین بازی خود مقابل افغانستان اولین گل ملی خود را هم در شرایطی به ثمر برساند که در پست مهاجم جایگزین آزمون شده بود.

این بازیکن در فصل جاری هم با وجود حضور شهریار مغانلو در نوک خط آتش طلایی پوشان اصفهانی قرار گرفته و در 4 بازی ابتدایی موفق به ثبت 4 گل ( 2 گل از روی نقطه پنالتی) شده است و به اتکای همین عملکرد هیچ تردیدی درباره دعوت دوباره او به اردوی تیم ملی وجود نداشت.

رضا اسدی می‌خواهد اولین حضور در جام ملت های آسیا و همینطور جام جهانی را تجربه کند و به هیچ وجه حاضر نیست از موقعیتی که این روزها دارد، به راحتی بگذارد. اگر همینطور ادامه بدهد، او طی سال های آینده عضوی همیشگی از اردوی تیم ملی خواهد بود.