شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#بنزین#قیمت بنزین

توضیح یک مقام مسئول درباره برنامه آینده دولت برای قیمت بنزین

توضیح یک مقام مسئول درباره برنامه آینده دولت برای قیمت بنزین

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر این‌که هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم، گفت: موضوع افزایش قیمت بنزین شایعاتی است که برخی از رسانه‌ها در بیرون از کشور مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه یک زمان بخش فرسودگی تجهیزات مطرح بود در حالی که ما در حوزه تجدیدپذیرها دانش فنی و ساخت داخل را به روز کردیم و دستاوردهای زیادی را در این بخش‌ها به دست آورده‌ایم، تصریح کرد: در حوزه کارت‌خوان‌ها نیز به راحتی می‌توانیم وضعیت کارت‌خوان‌ها را پایش کنیم.

صدور ۴ میلیون کارت سوخت در سال گذشته

سالاری اضافه کرد: زمانی که کار را در مجموعه پالایش و پخش آغاز کردیم تنها ۹۰۰۰ کارت سوخت وجود داشت، اما فقط در سال گذشته ۴ میلیون کارت صادر کردیم. علاوه بر این ۲۵ تا ۳۰ درصد از کارت‌خوان‌ها دچار مشکل بود که اکنون این عدد به طور میانگین به ۳ تا ۵ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این‌که در سنوات گذشته نیز رسانه‌های بیگانه با تبلیغاتی که انجام می‌دادند قصد داشتند اذهان عمومی را تشویش کنند، گفت: موضوع افزایش قیمت بنزین توسط وزیر نفت و مسئولین نظام رد شده و قطعا بحث مدیریت مصرف بنزین وجود دارد.

وی با بیان اینکه میزان مصرف بنزین در کشور بالاست اظهار کرد: نیاز است که ظرفیت‌های دیگری را ایجاد کنیم یعنی بتوانیم خودروهای فرسوده را از رده خارج و میزان مصرف خودروهای موجود را کاهش دهیم.