شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟!

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک استوری بلند نسبت‌ به شایعه اختلاف با یحیی گل‌محمدی واکنش‌ قاطعی داشته است.

در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

پس از مصاف با ذوب‌آهن بود که شایعه اختلاف یحیی گل‌محمدی و مرتضی پورعلی‌گنجی در فضای مجازی اوج گرفت. موضوعی که پس از تعویض پورعلی‌گنجی در بین دو نیمه به آن پرداخته شد، اما خیلی زود افشین پیروانی این موضوع را تکذیب کرد.

پورعلی‌گنجی که دو شب گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و با ضربه سر تماشایی و حرفه‌ای خود زمینه‌ساز 3 امتیاز ارزشمند برای سرخ‌پوشان در اهواز شد، یک روز پس از این مسابقه با انتشار یک استوری به توضیح درباره حواشی روزهای اخیر پرداخته است.

پورعلی‌گنجی در این استوری تاکید کرده که همواره احترام به بزرگ‌تر از اصول ابتدایی او در فوتبال حرفه‌ای طی سالیان اخیر بوده و همواره احترام بزرگ‌ترها را حفظ کرده است.

پورعلی‌گنجی در بخش دیگری از توضیحاتش اینطور نوشته است: «مشخص بود که بعد از صحبت‌های به‌حق آقای گل‌محمدی و دفاع ایشان از فوتبالی‌ها، قرار است یک سری شایعات برای تخریب دوباره فوتبالیست‌ها شکل بگیرد تا با یک تیر دو نشان بزنند. هم برای پرسپولیس شایعه درست کنند و هم در دل این شایعه افرادی را تخریب کنند که صدای مردم هستند؛ غافل از اینکه بد کسی را انتخاب کردند. چون دوستان نزدیک و دور من، می‌دانند اخلاق برای من مهم‌تر از فوتبال است.»

درنهایت مدافع ملی پوش پرسپولیس که برخلاف شایعات در هفته چهارم نیز در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، باز هم به موضوع احترام به بزرگ‌تر و اهمیت این موضوع برای خود اشاره کرده و حرف‌هایش را خاتمه داده است.