شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#آمریکا#جدید#وزارت#وزارت دفاع

چه کسی خرابکاری موساد در صنایع نظامی و دفاعی ایران را لو داد؟ /همکاری پنهانی چند کشور با اسرائیل و آمریکا

چه کسی خرابکاری موساد در صنایع نظامی و دفاعی ایران را لو داد؟ /همکاری پنهانی چند کشور با اسرائیل و آمریکا

سخنگوی وزارت دفاع با اعلام جزئیات جدید از پروژه خرابکاری موساد در صنایع نظامی ایران، اعلام کرد فردی که پروژه خرابکاری موساد در وزارت دفاع را لو داد فردی غیرنظامی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر از خنثی سازی و پیشگیری از یک خرابکاری بزرگ در صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران داد.

بر اساس گزارش های منتشر شده حفاظت اطلاعات وزارت دفاع توانسته است بزرگترین عملیات خرابکاری در صنایع موشکی، هوایی و فضایی وزارت دفاع را کشف و خنثی کند. این خراب‌کاری با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و عوامل جهانی آنها صورت پذیرفته بود.

چه کسی خرابکاری موساد را لو داد؟

در همین رابطه سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به ابعاد مقابله با خرابکاری موساد در وزارت دفاع گفت: یکی از افرادی که غیرنظامی و در شبکه خرید و شرکتهایی که کار می‌کرد بود حساس می‌شود که چرا طرف خارجی که فروشنده این قطعات است حساس شده و در بازار داخل و توزیع کننده‌های این قطعات را بررسی می‌کرده، لذا این فرد موضوع را با حفاظت اطلاعات وزارت دفاع در میان می‌گذارد.

بنا بر گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار طلایی نیک تصریح کرد: همکاران ما هم اطلاعاتی از قبل داشتند و با استفاده از اطلاعات این فرد بقیه شبکه هم تحت شناسایی قرار می‌گیرد البته به گونه‌ای که موساد متوجه نشود.

اگر این خرابکاری اتفاق می افتاد ۱۹ میلیون دلار هزینه برای ایران ایجاد می کرد

وی افزود: اگر این خرابکاری اتفاق می‌افتاد حدود ۱۹ میلیون دلار برای ما هرینه ایجاد می‌کرد که آن را تبدیل به فرصت کردیم.

سخنگوی وزارت دفاع ادامه داد: اگر مشخص شود که کدام کشورها با رژیم صهیونیستی در این بحث همکاری کرده‌اند برایشان بار حقوقی دارد لذا برخی از آنها بصورت پنهانی با موساد و سرویس اطلاعاتی امریکا همکاری کرده‌اند.

۲۷۲۷