شهر خبر

ستاره استقلال در دوراهی: شرایط غیرقابل باور برای ستاره فرهاد مجیدی در تیم نکونام

علیرضا رضایی دروازه بان استقلال با شرایط غیر قابل باوری روبه رو شده است.

ستاره استقلال در دوراهی: شرایط غیرقابل باور برای ستاره فرهاد مجیدی در تیم نکونام

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 گلر 24 ساله استقلال بعد از کش و قوس های فراوان با مسئولان باشگاه برای جدایی به توافق نرسید تا استقلالی ها به صورت خودسرانه اقدام به خروج نام او از لیست کنند. مدیران استقلال بدون آنکه اطلاع رسانی انجام بدهند، نام رضایی را از لیست خارج کردند و این در شرایطی است که این گلر یکسال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده است!

حالا علیرضا رضایی در شرایط عجیبی قرار گرفته و دو راه پیش رو دارد؛ او یا باید حداقل تا نیم فصل بیرون بنشیند و با شکایت از باشگاه استقلال به کمیته تعیین وضعیت مبلغ قراردادش را بدون حضور در تمرینات و مسابقات دریافت کند. راه دوم پیش روی رضایی این است که به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر برود و آنوقت باید مبلغ قرارداد سال جاری خود را به استقلال ببخشد.

در این شرایط علیرضا رضایی دنبال گرفتن پول قرارداد فصل جدید با استقلال نیست و حتی قبلا هم به مسئولان باشگاه گفته بود ادعایی در این خصوص ندارد. او طبیعتا دوست دارد به تیمی برود که بتواند بازی کند و به شرایط خوب برگردد. مساله مهم اما پر شدن لیست بزرگسال اکثر تیم های لیگ برتری است.

 

با پایان نقل و انتقالات باشگاه هایی که در لیست بزرگسال خود جای خالی داشته باشند، می توانند بازیکن آزاد بگیرند اما تعداد این تیم هازیاد نیست و حالا باید دید رضایی چه تصمیمی برای آینده خود می گیرد.

اینکه او آیا می تواند به تیمی در لیگ برتر برود، مساله مهمی است که اگر این اتفاق نیفتد شاهد باز شدن یک پرونده مالی دیگر علیه استقلال خواهیم بود. هرچند که رضایی از سال گذشته نیز حدود 50 درصد از مطالبات خود را نگرفته و بابت این موضوع هم با باشگاه استقلال چالش دارد.