شهر خبر

واژگونی ۲ خودروی کامیون و نیسان در تهران به دلیل سرعت غیرمجاز

واژگونی ۲ خودروی کامیون و نیسان در تهران به دلیل سرعت غیرمجاز

مهر نوشت: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به واژگونی ۲ دستگاه خودروی کامیون و نیسان در بزرگراه‌های شهر تهران، گفت: علت اصلی این حوادث، عدم توجه به جلو و سرعت بالا بوده است.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: صبح امروز در مسیر چمران به شمال پل حکیم یک دستگاه خودروی نیسان با بار میوه واژگون شد که به همین علت شاهد حجم بار ترافیکی مقطعی در این محور و در این ساعت از خلوتی معابر بودیم.

وی ادامه داد: همزمان با این حادثه در محدوده بزرگراه امام علی (ع) به شمال، یک دستگاه کامیون پس از برخورد با جداول فضای سبز حاشیه بزرگراه، منحرف و واژگون شد که با حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی در محل هر دو حادثه، علت تامه واژگونی‌ها مشخص شد.

سرهنگ شریفی افزود: در هر ۲ حادثه تیم‌های پلیس بزرگراه بلافاصله در محل حاضر و پس از بررسی‌ها و اعلام نظر کارشناسی مشخص شد، عدم توجه به جلو توسط یکی از رانندگی و سرعت بالای راننده دیگر، باعث ایجاد این حادثه‌ها بوده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، در پایان از رانندگان خودروهای سنگین و باربری خواست قبل از حرکت حتماً استراحت کافی، توجه به مقابل هنگام رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه را داشته و باشند و به دلیل مسئولیت بیشتری که نسبت به رانندگان دیگر دارند همیشه و در هر حال با دقت و تمرکز بالا، رانندگی کنند.

٤٧٢٣٦