شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#قلعه‌نویی

کری برای پرسپولیس و استقلال : صدر جدول را از دست نخواهیم داد

آریا یوسفی می‌گوید حضور امیر قلعه‌نویی در استادیوم دستگردی انگیزه مضاعفی برای بازیکنان دو تیم پیکان و سپاهان ایجاد کرده بود.

ستاره جوان سپاهان: ضربه‌ام غیرقابل مهار بود

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

آریا یوسفی یکی از گلزنان سپاهان در دیدار با  پیکان تهران بود وطلایی پوشان اصفهان موفق شدند در این دیدار 3 بر یک حریف خود را درهم بکوبند. این بازیکن در مورد بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. پیکان تیم جوانی است. در نیمه اول پیکان هرچه داشت رو کرد و با دوندگی زیاد تلاش کرد که گل نخورد. از اشتباه ما استفاده کردند و گل هم زدند اما به یاد داشته باشید فوتبال دو نیمه است و باید نود دقیقه خوب باشید تا نتیجه بگیرید.

بازیکن جوان سپاهان درباره جریان بازی در نیمه دوم می‌گوید: پیکان در نیمه دوم با وجود یک یار بیشتر حرفی برای گفتن نداشت و این ما بودیم که نبض بازی را در دست گرفتیم و نتیجه هم عالی بود.

او در خصوص اینکه یک نیمه ده نفره بودند ادامه داد: ما نیمه دوم کاملا ده نفره بازی کردیم. سعی کردیم تلاشمان را بیشتر کنیم و نشان بدهیم سپاهان در شرایط سخت هم قدرتمند و با برنامه است و آقای مورایس برای هر شرایطی برنامه ای دارد و ما هم برنامه های ایشان را در زمین پیاده کردیم.

این بازیکن که گل سوم را شلیک و وارد دروازه حریف کرد در این باره و نمایش درخشان جوان ها توضیح داد: به محض ورود به زمین منتظر فرصت بودم که در اولین فرصت خودم را به توپ رساندم و سعی کردم ضربه ای بزنم که دروازه بان نتواند آن را مهار کند.

او درباره عملکرد سایر بازیکنان جوان تیم هم اضافه کرد: شما شاهد هستید که باشگاه سپاهان چه پدیده هایی را تحویل فوتبال ایران می دهد. جوانان آکادمی سپاهان حرف های زیادی برای گفتن دارند. جا دارد از مجموعه زحمتکش آکادمی نهایت تشکر را داشته باشم و به آن ها بابت پرورش این استعداد ها تبریک می‌گویم. امیدوارم به کادرفنی آکادمی هم توجه ویژه داشته باشند.

یوسفی درمورد حضور سرمربی تیم ملی در استادیوم گفت: حضور آقای قلعه نوعی در ورزشگاه به بازیکنان انگیزه بیشتری داد. به نظر من حضور مربی تیم ملی در بازی های باشگاهی شیوه بسیار خوبی است و باعث شناخت بیشتر و بهتر بازیکنان از نزدیک می شود. ضمن اینکه انگیزه مضاعف به بازیکنان می دهد.

بازیکن سپاهان درمورد صدرنشینی این تیم هم عنوان کرد: خدا را شکر ما صدر جدول لیگ هستیم و خوشحالم که در این ۴ بازی امتیاز از دست ندادیم. سعی می‌کنیم اختلاف امتیاز را زیاد تر و با خیال راحت تر صدر جدول را حفظ کنیم.

او در مورد صحبت های رسول خطیبی مبنی بر اینکه سپاهان حرفی برای گفتن در دیدار با آن ها نداشت گفت:کلیه مربیان تیم ها برای من محترم هستند. حرف های آقای خطیبی به من ارتباطی ندارد و اگر نیاز باشد نماینده باشگاه پاسخ خواهند داد. امیدوارم همه به یکدیگر احترام بگذاریم و با بی دقتی زحمات دیگران را کوچک نشماریم. ما باید برای جوانان و ورزش دوستان و کل جامعه الگو باشیم.

ما خوب بودیم و بردیم و برد ما چیزی از ارزش های آقای خطیبی و تیم جوان پیکان کم نمی کند.

وی در مورد وضعیت تیم امید و همکاری باشگاه سپاهان گفت:باشگاه سپاهان همیشه سعی می کند با تیم امید همکاری داشته باشد ولی چند نفر از بازیکنان کلیدی ما مصدوم هستند به همین خاطر تصمیم گرفتیم که ما به تیم امید نرویم ولی با صحبت هایی که شد ما الان در کمپ تیم ملی و در اختیار کادرفنی تیم امید هستیم.

یوسفی در پایان صحبت هایش افزود: امیدوارم امسال با سپاهان نتایج درخشانی چه در لیگ برتر چه در آسیا بگیریم. همچنین امیدوارم بهترین نتایج تیم ملی امید را به دست بیاوریم.