شهر خبر

یک مدافع دوباره داد یحیی رسید؛ یاسین در اهواز پاگشا شد

یک مدافع دوباره داد یحیی رسید؛ یاسین در اهواز پاگشا شد

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس با برتری شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس در چارچوب آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با گل‌های مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی با نتیجه دو بر صفر به سود پرپسولیس به پایان رسید.

کریستوفر کنت، جفرسون باهایا، ایوب والی، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، محمد علی‌نژاد، کاندیدو، سینا مریدی و گادوین منشا.

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، مسعود ریگی و محمد عمری.

اولین موقعیت بازی با شوت از راه دور سعید صادقی خلق شد، کریستوفر کنت توپ را دفع کرد و ایوب والی در ادامه تن به کرنر داد.

شوت از راه دور محمد علی نژاد هافبک فولادی‌ها با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت.

پاس بلند مرتضی پورعلی گنجی پشت مدافعین فولاد به وحید امیری رسید اما در ادامه ضربه امیری با اختلاف کم به بیرون رفت.

پاس در عمق گادوین منشا به علی‌نژاد رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار از دروازه بیرانوند دور شد.

حرکت زیبای عمری از سمت چپ و پاس کات‌بک او به ریگی رسید و در ادامه ضربه مسعود ریگی را کریستوفر کنت با یک واکنش فوق العاده به کرنر فرستاد.

مسعود ریگی دوباره شانس خود را از راه دور امتحان کرد اما این بار با اختلاف بسیار به بیرون رفت.

پاس مهدی ترابی به محمد عمری رسید و او پس از یک چرخش، با یک شوت ناگهانی دروازه فولاد را تهدید کرد اما کریستوفر کنت به خوبی جهت توپ را تشخیص داد و آن‌را در آغوش گرفت.

اشتباه مجتبی نجاریان باعث شد یک موقعیت به پرسپولیس تقدیم شود و در ادامه پاس عمری به ترابی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به باهیا به کرنر رفت.

کرنر کوتاه پرسپولیسی‌ها به سعید صادقی رسید و شوت این بازیکن را کنت در آغوش گرفت.

حرکت محمد ابشک از سمت چپ و پاس کات‌بک او به علی‌نژاد رسید اما ضربه هافبک شمالی فولاد با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

: پاس فولادی‌ها پشت مدافعین پرسپولیس به محمد علی‌نژاد رسید و البته او در حالی که می‌رفت با بیرانوند تک به تک شود، با خطای پورعلی گنجی سرنگون شد تا داور بازی به مدافع پرسپولیس کارت زرد نشان بدهد.

پاس مهدی ترابی به علی نعمتی در سمت چپ رسید اما سانتر او با دخالت سینا شاه‌عباسی به کرنر رفت.

کرنر کوتاه پرسپولیسی ها به عمری رسید و ضربه این بازیکن با اشتباه هماهنگ جفرسون باهیا و موسی کولی‌بالی درون شش قدم به دانیال اسماعیلی فر رسید و ضربه این بازیکن را کریستوفر کنت با یک عکس العمل به موقع مهار کرد.

سانتر وحید امیری از سمت چپ با ضربه سر شهاب زاهدی همراه شد و توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

: حرکت زیبای مهدی ترابی و واس او به محمد عمری رسید و ضربه او پس از به هم ریختن دفاع فولاد، به پای شاه‌عباسی مدافع فولاد برخورد کرد و دور شد.

حرکت زیبای دانیال اسماعیل فر از سمت راست و پاس در عرض او را شهاب زاهدی نتوانست به گل تبدیل کند، البته زاهدی معتقد بود کولی‌بالی مدافع فولاد روی او مرتکب خطا شده است.

۲۵۸ ۲۵۸