شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#لیگ برتر

واکنش ستاره آبی ها در مورد کمبود مهره در این تیم

مدافع چپ گل‌گهر معتقد است عملکرد خوبی در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر داشتند.

بازی در نیمه اول پایاپای بود، اما در نیمه دوم ما روی یک غفلت گل خوردیم ولی بازی یک طرفه‌ای از تیم ما دیدید. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، گل می‌زدیم. خیلی بدشانس بودیم؛ هم روی گل خورده هم روی توپ‌هایی که گل نشد.

او ادامه داد: خدا را شکر بازنده نشدیم و با زدن یک گل مساوی کردیم، اما معتقدم باید برنده می‌شدیم و در زمین خودمان سه امتیاز را می‌گرفتیم. فوتبال است و این اتفاقات می‌افتد. خوشبختانه مرحله اول لیگ را با گرفتن میانگین ۲ امتیاز از هر بازی در پایان هفته چهارم تمام کردیم و در تعطیلات بیشتر کار می‌کنیم و با حضور نفرات جدید عملکرد بهتری خواهیم داشت.

: این تیم تغییرات زیادی داشته و کادر فنی و بازیکنان تیم تغییر کردند. مربیان ما خیلی روی انتخاب بازیکن حساس هستند و به همین دلیل خیلی دقیق و با وسواس بازیکن می گیرند.

متاسفانه در این مدت خیلی بدشانس بودیم و مصدوم هم داشتیم. دو بازیکن اصلی ما آسیب دیدگی پیدا کردند و نوید عاشوری نتوانست از ابتدا به میدان برود ولی در تعطیلات مصدوم‌ها می‌رسند و بازیکن جدید می‌گیریم و تیم بهتری خواهید دید.

همه تیم‌ها از یکدیگر آنالیز دارند ولی تیم ما تغییرات زیادی داشته که خودم هم تازه به گل گهر اضافه شدم. چند هفته زمان می‌برد تا هم‌تیمی‌ها با یکدیگر هماهنگ شوند و نسبت به دیگران شناخت پیدا کنیم. مقابل ملوان هم دیدید که چقدر در نیمه دوم روان و خوب بودیم ولی باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا بیشتر موقعیت‌سازی کنیم و برنده شویم.