شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبالی#ژانویه#ماه#رسیدن#رفیق#یکدیگر!

۴ ماه تا رسیدن دو رفیق فوتبالی به یکدیگر!

باشگاه اینترمیامی در ماه ژانویه برای به خدمت گرفتن لوئیس سوارز تلاش خواهد کرد.

۴ ماه تا رسیدن دو رفیق فوتبالی به یکدیگر!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

از زمان پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی و به خصوص بعد از پیوستن دو همبازی سابق او در بارسلونا، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، به این تیم نگاه‌ها با دوست صمیمی و یکی دیگر از همبازی‌های سابق لئو مسی دوخته شده بود: لوئیس سوارز.

لوئیس سوارز در حال حاضر در برزیل به سر می‌برد و با پیراهن گرمیو به میدان می‌رود. مشخص نیست علت نپیوستن او به اینترمیامی مخالفت گرمیو بوده یا اینترمیامی پیشنهاد جدی‌ای برای این مهاجم اروگوئه‌ای ارائه نداده است.

خاویر آسنسی در گفتگو با روزنامه مارکا گفت بر اساس قوانین لیگ MLS جوردی آلبا شامل موقعیت VP نمی‌شود و در نتیجه اینترمیامی می‌تواند در ماه ژانویه برای خرید سوارز اقدام کند. در آمریکا هر باشگاه اجازه دارد تعداد مشخصی از بازیکنها را در موقعیت VP به خدمت بگیرد. این بازیکنها ستاره‌هایی هستند که مبلغ قابل توجهی دستمزد می‌گیرند.

آسنسی در این گفتگو به مارکا گفت:" جوردی در حال حاضر VP نیست. چون او دو ماه قبل از اینکه به اینترمیامی بپیوندد بازیکن آزاد شده بود. در نتیجه ما می‌توانیم یک بازیکن دیگر بگیریم. تا جایی که من خبر داردم لوئیس سوارز یکی از گزینه‌های باشگاه است که در حال حاضر در حال بررسی او هستند و البته چند نفر دیگر هم مد نظرند".