شهر خبر

روزنامه جمهوری اسلامی:

خودرو، خانه و جیب رجایی و باهنر فرقی با مردم عادی نداشت/ بدون نقش بازی کردن جلوی دوربین به میان مردم می‌رفتند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شهیدان رجایی و باهنر، بدون آنکه بخواهند در برابر دوربین‌ها نقش بازی کنند به میان مردم می‌رفتند. مثل مردم زندگی می‌کردند و لباس‌ها، خودروها، خانه‌ها و جیب‌های متفاوت با طبقه عادی مردم نداشتند.

خودرو، خانه و جیب رجایی و باهنر فرقی با مردم عادی نداشت/ بدون نقش بازی کردن جلوی دوربین به میان مردم می‌رفتند
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ۲۲:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جمهوری اسلامی در سالگرد ترور شهید رجایی و باهنر آنان را منتخبان واقعی مردم خواند.

به گزارش جمهوری اسلامی، شهیدان رجائی و باهنر، بدون آنکه بخواهند در برابر دوربین‌ها نقش بازی کنند به میان مردم می‌رفتند و مستقیماً از واقعیت‌های زندگی و نیازهای آنها باخبر می‌شدند. مثل مردم زندگی می‌کردند و لباس‌ها، خودروها، خانه‌ها و جیب‌های متفاوت با طبقه عادی مردم نداشتند. به همین دلیل بود که حرف مردم را می‌فهمیدند و به نفع آنها کار می‌کردند.

جمهوری اسلامی سپس نوشته است: رجائی و باهنر هرگز به مردم دروغ نگفتند و صداقت در سرتاسر زندگی آنها در هر مسئولیتی که بودند، حرف اول را می‌زد. آنها نیازی به دروغ گفتن نداشتند، زیرا منتخب واقعی مردم بودند و مردم به خاطر اینکه آنها را از خود می‌دانستند به آنها اعتماد داشتند. این ویژگی باعث شد خدمت به کشور، مردم و نظام از نظر رجائی و باهنر از جنس شعار نباشد، نه شعار انتخاباتی و نه شعار سرگرم‌ سازی. تحت تاثیر ریاست قرار نگرفتن را باید میراث جاودان رجائی و باهنر بدانیم. حق این دو شهید والامقام را فقط کسانی می‌توانند ادا کنند که این میراث گران‌سنگ ولی فراموش ‌شده را احیاء کنند.