شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

رحمتی به سیم آخر زد: اگر چشم عقاب دارید چرا پنالتی استقلال را ندیدید؟

مربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از اظهارات سرمربی تیم استقلال خوزستان تأکید کرد آبی‌پوشان تهرانی در این فصل از اشتباهات داوری ضربه خورده‌اند.
رحمتی: آقای پورموسوی! اگر چشم عقاب دارید چرا پنالتی استقلال را ندیدید؟/ همه می‌دانند چقدر از داوری ضرر کرده‌ایم
 
وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

کیانوش رحمتی درباره اظهارات سیدسیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که مدعی شد پنالتی تیمش در بازی با استقلال تهران در هفته چهارم لیگ برتر گرفته نشده است، اظهار داشت: بیشتر کارشناسان داوری گفتند این صحنه پنالتی نبود و نمی‌دانم چرا ایشان چنین ادعایی کرده است. البته از برخی از کارشناسان تعجب می‌کنم که می‌گویند پنالتی بود! به این دوستان توصیه می‌کنم صحنه را دوباره ببینند.

وی افزود: آقای پورموسوی! شما که ماشاالله چشم عقاب دارید، پنالتی استقلال را ندیدید؟! در صحنه‌ کاشته‌ای که مهدی مهدی‌پور توپ را روی دروازه استقلال خوزستان ارسال کرد، به وضوح با دست مدافع‌تان برخورد داشت. در صحنه جدیدی که از پشت دروازه به دست ما رسیده، کاملاً پیداست که توپ به دست می‌خورد و جهت آن تغییر می‌کند. من مانده‌ام چرا شما هیچ اشاره‌ای به آن نمی‌کنید؟ خواهش می‌کنم خودتان را قربانی نشان ندهید. حداقل جلوی ما این کار را نکنید. هواداران می‌دانند که استقلال امسال چقدر از این بابت ضربه خورده است.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: از بس که در باشگاه ما جواب هیچ‌کسی را نداده‌اند، متأسفانه همه فکر کرده‌اند استقلال کوچک شده است و هر کسی رد می‌شود می‌خواهد یک چیزی بگوید. در بازی برابر استقلال خوزستان به وضوح سومین پنالتی فصل ما گرفته نشد. یک پنالتی هم که به اشتباه علیه ما در بازی سپاهان گرفتند. البته توقع ما این بود که برنامه فوتبال برتر صحنه خطای فرشاد احمدزاده در نیمه اول را هم نشان می‌داد چون قطعاً مستحق کارت بود و به جای دقیقه 86 باید دقیقه 71 از زمین اخراج می‌شد.