شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#وزارت

حمید سجادی برای فرار از فشار انتقادات در مورد بی سروسامانی استقلال به دروغ متوسل شد

با وجود اعلام واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و دارایی، از سوی حمید سجادی وزیر پیشین ورزش، امروز احسان خاندوزی اعلام کرد که این موضوع به تأیید نرسیده است.

حمید سجادی برای فرار از فشار انتقادات در مورد بی سروسامانی استقلال به دروغ متوسل شد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 گویا حمید سجادی برای فرار از فشار انتقادات در مورد بی سروسامانی استقلال و نقش وزارت ورزش در حذف آبی‌ها از آسیا، به دروغ متوسل شده است.

سجادی البته درباره وی ای آر هم همین رویه را بارها تکرار کرده بود و اخبار نادرست به جامعه داد.

وزارت ورزش و جوانان روز ۲۸ فروردین سال جاری به صورت رسمی اعلام کرد که مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال حل شده است. پس از این ماجرا عنوان شد که مالکیت پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش و استقلال در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی قرار گرفته است.

در حاشیه بازدید سید احسان خاندوزی فرصتی دست داد تا خبرنگار تسنیم با وزیر امور اقتصاد و دارایی درباره این موضوع و مشکلات استقلال صحبت کند.

خاندوزی در این باره گفت: پیشنهادی که سال گذشته مطرح شد و قرار بود مجمع باشگاه استقلال تغییر کند و به وزارت اقتصاد واگذار شود، در نهایت به تأیید نرسید. وزیر اقتصاد چون عضو مجامع شرکت‌های دولتی است به همراه وزیر ورزش و جوانان و وزیر دادگستری عضو مجمع استقلال هستند ولی پیشنهاد شده بود این باشگاه به وزارت اقتصاد واگذار شود که به تأیید نرسید.