شهر خبر

اعتراف سنگین ستاره استقلال ؛ تیم نکونام جزو مدعیان قهرمانی نیست؟

آبی‌ها در حالی از 4بازی اول لیگ 9امتیاز به دست‌ آورده‌اند که همچنان با مشکلاتی عجیب دست و پنجه نرم می‌کنند که مهم‌ترین آنها، اختلاف شدید سرمربی تیم با مدیرعامل باشگاه است.


بازی سختی بود چون از حمایت هواداران بهره نمی‌بردیم و کیفیت چمن ورزشگاه آزادی هم افتضاح است. استقلال خوزستان هم در این بازی با سیستم 1-5-4 بازی می‌کرد و در ضدحملات چندبار ما را اذیت کرد. با این حال، خدا را شکر که 3امتیاز را گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.


شرایط ما با دیگر مدعیان قابل قیاس نیست. استقلال برای فصل جدید کادر فنی‌اش را تغییر داد و طبیعتا بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شدند که همه ما در کنار هم نیاز به زمان داریم تا با یکدیگر هماهنگ شویم. با این حال، تا الان خوب امتیاز گرفته‌ایم و در بازی با سپاهان هم با اشتباه داوری باختیم. مطمئن باشید در ادامه بازی‌ها بردهای پرگل هم به‌دست می‌آوریم و شکل بازی استقلال بهتر خواهد شد. فصل گذشته در نیم‌فصل اول امتیازهای حساسی از دست دادیم و باید بگویم که در این مقطع، گرفتن امتیاز برایمان بسیار مهم است.


من با یکی از مسئـولان زمیـــــن صحبت می‌کردم که گفت قرار است خیلی زود زمین درست شود ولی در این سال‌ها هرگز چمن ورزشگاه را اینقدر بد ندیده بودم. ورزشگاه آزادی یک ویترین بود که همه تیم‌ها آرزو داشتند در این استادیوم بازی کنند ولی متأسفانه خرابش کردند.


دقیقا این یک رقابت ناعادلانه است ولی در این زمینه نمی‌توان به سپاهان ایراد گرفت. همه‌چیز آنها روی روال است ولی متأسفانه استقلال و پرسپولیس از حمایت هواداران سود نمی‌برند. در بازی با سپاهان اگر تماشاگران در ورزشگاه نبودند، شک نکنید داور مسابقه خطا روی بازیکن ما را می‌گرفت و سپاهان صاحب آن پنالتی اشتباه نمی‌شد. مسئولان ما هم باید به فکر باشند و اگر قرار است این وضعیت ادامه پیدا کند، بهتر است بازی‌های خانگی را در شهر مشهد انجام دهیم چون کیفیت ورزشگاه امام رضا(ع) خوب است. ما هم باید این حق را داشته باشیم تا از حمایت هواداران بهره ببریم. نه‌تنها سپاهان بلکه خیلی از تیم‌ها از حمایت هواداران بهره می‌برند ولی وقتی ما در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم انگار بازی دوستانه انجام می‌دهیم.


من همه تلاشم را انجام می‌دهم تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم. تیم ما بازیکنان جدیدی گرفته و کمی نیاز به زمان داریم تا با یکدیگر هماهنگ شویم.


همه می‌دانند تیم ما چه مشکلاتی دارد و چندبار هم در این زمینه صحبت کردیم. شرایط واقعا سخت است و بهتر است وضعیت ما را با دیگر تیم‌هایی که دنبال قهرمانی هستند، قیاس کنید. جدا از مشکلاتی که داریم، چند بازیکن تأثیرگذار تیم هم جدا شده‌اند و هنوز بازیکنان مورد نظر کادر فنی هم به‌صورت کامل جذب نشده‌اند. نباید با مطرح‌کردن بحث قهرمانی، استقلال را تحت فشار بگذاریم. در ضمن صحبت از قهرمانی خیلی زود است. ما باید بازی به بازی جلو برویم و نتایجی بگیریم که هواداران خوشحال شوند.