شهر خبر

ستاره ملی پوش پس از خط خوردن از تیم ملی : امیدوارم در موقعیت بهتر برگردم

میلاد عبادی پور در تورنمنت های پیش روی تیم ملی حضور نخواهد داشت.

واکنش مفصل عبادی‌پور به غیبت در لیست تیم ملی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

 میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که پس از غیبت در لیگ ملتهای والیبال، برای قهرمانی آسیا به تیم ملی دعوت شده بود پس از این مسابقات دوباره از تیم کنار گذاشته شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران امروز آسامی هفده بازیکن را برای مسابقات بازی های آسیایی و انتخابی المپیک اعلام کرد که در کمال تعجب نامی از میلاد عبادی پور دیده نمیشود.

"این چند روز را با خودم مرور می‌کنم، رویای بزرگی که در سر داشتیم، طرفدارانی که هر بازی با شور و حرارت از ما حمایت کردند، همدلی که بین اعضای تیم برقرار بود... حیف که همه این‌ها، به آنچه می‌خواستیم منجر نشد، افسوس بزرگ که نتوانستیم پاسخ قلب‌های عاشق و فریادهای رسای مردم و تماشاگران را بدهیم. من به عنوان سرباز همیشگی تیم ملی، از تمام طرفداران و اعضای خانواده والیبال عذرخواهی می‌کنم.

در مورد موارد مختلف که در این مدت مطرح شدند، حرفهای زیادی باقی است که باید در زمان لازم به آنها پرداخته شود. اما حالا و در آستانه دو رویداد مهم برای تیم ملی والیبال، شاید زمان مناسبی نباشد که این موضوعات را طرح کنم و به زبان بیاورم. البته که باتوجه به مهر و ارادت قلبی به طرفداران والیبال، این مسئولیت را بر دوش خود می‌بینیم که در یک موقعیت بهتر، نکاتی را با آنها در میان بگذارم.

من به عنوان سرباز تیم ملی با وجود مصدومیت کهنه‌ای که داشتم، همه توانم را برای قهرمانی آسیا به کار گرفتم اما همانطور که گفتم هزاران افسوس که نشد در کنار هم جشن بگیریم. خیلی دوست داشتم در دو تورنمنت مهم پیش رو نیز در خدمت تیم ملی کشورم باشم اما بنابر نظر کادر فنی یا هر چیز دیگری که حتما به آن احترام می‌گذارم، به اردو دعوت نشدم و قسمت اینگونه بوده که فعلا بین من و تیم ملی که عاشقانه دوستش دارم جدایی بیفتد. آرزو می‌کنم روزی در موقعیت بهتر دوباره پیراهن مقدس تیم ملی کشورم را بر تن کنم و برای شادی دل شما بجنگم. به امید موفقیت و سربلندی ایران در مسابقات پیش رو و صعود به المپیک پاریس. دوستدار و ارادتمند همه شما میلاد عبادی‌پور."