شهر خبر

سرگردانی بازیکن قهرمان اروپا با ورود آزمون و طارمی به ایتالیا

با ورود سردار به رم جا برای بلوتی تنگ شده و از سوی دیگر انتقال او به میلان هم به واسطه مهدی طارمی دشوار خواهد بود.

با ورود سردار آزمون و طارمی، وینگر روس ها هم جذب می شود؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

آندرئا بلوتی، مهاجم جالوروسی، با ورود دو مهاجم جدید به باشگاه در خطر جدایی قرار دارد و احتمال خداحافظی او غیرممکن نیست. مثل آن چیزی است که مدت‌ها به دنبالش می‌گردی، صبورانه منتظر می‌مانی، و بعد از رسیدن، انگار دیگر به آن نیازی نداری و سزاوار نگهداری و مراقبت نیست. رم برای بلوتی بسیار جنگید ولی او در فصل گذشته عملا جواب نداد و آمارش در سری آ اسف‌بار بود.

در فصل جاری و تا به این‌جا به لطف عدم وجود رقابت در خط حمله، کار بلوتی بسیار خوب شروع شده است؛ دو گل، تقریبا سه -یک گل به دلیل آفساید برابر سالرنیتانا میلیمتری مردود شد. برای درخشش بلوتی دیگر خیلی دیر شده؟ شاید همین‌طور باشد. رم از آن روز ۴ ژوئن نفرین‌شده که تامی آبراهام در آخرین دقایق آخرین بازی فصل به‌شدت آسیب دید، به دنبال مهاجمی جدید است.

مشکل کاپیتان سابق تورینو، ورود سردار آزمون نیست که انتقالش اخیرا توسط باشگاه جالوروسی رسمی شد اما ورود احتمالی روملو لوکاکو، ستاره سابق اینتر و یک غول به تمام معنا برای خط حمله، می‌تواند کار بلوتی را بسیار سخت کرده و به نیمکت بچسباند. باید در نظر داشت که در ماه‌های اخیر، مورینیو همیشه با یک مهاجم بازی کرده است.

این می‌تواند برای بلوتی کابوس وار باشد. اگر لوکاکو مهاجم ثابت باشد، سردار برای آقای خاص ذخیره اول است و بلوتی جانشین بعدی خواهد بود. اینجاست که شاید بلوتی گزینه میلان را جدی‌تر بگیرد. به طور کلی، بهتر است بلوتی ذخیره اول اولیویه ژیرو میلان باشد تا ذخیره دوم لوکاکو در رم. کلمبوی جوان قرضی راهی بولونیا خواهد شد و میلان قطعا یک مهاجم ذخیره جدید می‌خواهد. میلان سال‌هاست به دنبال بلوتی است ولی از سوی دیگر بحث انتقال طارمی به میلان نیز جدی پیگیری می‌شود تا کار برای بلوتی اینجا هم دشوار شود.