شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طارمی#مهدی طارمی#میلان

سد بزرگ برسر انتقال مهدی طارمی به میلان

باشگاه میلان در حالی نسبت به جذب مهاجم ایرانی پورتو علاقه‌مند است که مانعی برسر عملی شدن این انتقال وجود دارد.

مانع اصلی برسر انتقال طارمی به میلان

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

باشگاه میلان که در این تابستان 9 خرید جدید انجام داده و پرکارترین باشگاه ایتالیایی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی جاری بوده است، حالا قصد دارد پیش از بسته شدن پنجره تابستانی دهمین خرید تابستانی‌اش که یک مهاجم خواهد بود را انجام دهد و مهدی طارمی در حال حاضر اصلی‌ترین گزینه آنها بدین منظور است.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ قرار است امروز (سه‌شنبه)  مذاکراتی بین دو باشگاه میلان و پورتو برسر مهدی طارمی برگزار شود تا مشخص شود آیا جایی برای ارائه پیشنهاد برای این مهاجم ایرانی وجود دارد یا خیر. باشگاه پورتو که پیش از این حاضر نبود ستاره خط حمله‌اش را به رقمی کمتر از 30 میلیون یورو بفروشد، حالا رقم درخواستی‌اش برای فروش این مهاجم 31 ساله را به 20 میلیون یورو کاهش داده است، اما میلانی‌ها امیدوار هستند که بتوانند این انتقال را با رقمی در حدود 15 میلیون یورو عملی کنند.

در ادامه این گزارش آمده است؛ مانع اصلی این انتقال اما سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو است که نمی‌خواهد مهاجم شماره «9» خود را از دست بدهد. در صورتی که میلان در جذب مهدی طارمی ناکام باشد، سراغ پلن «B» خود خواهد رفت و آن حفظ لورنزو کولومبو مهاجم 21 ساله‌اش است یا اینکه سراغ به خدمت گرفتن هوگو اکیتیکه مهاجم 21 ساله پاری‌سن‌ژرمن خواهد رفت.

طارمی که در فصل جاری در 4 بازی برای پورتو به میدان رفته و پایش هنوز به گلزنی باز نشده، تاکنون در 151 بازی برای این تیم پرتغالی آمار 80 گل‌زده و 49 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

مهاجم ملی‌پوش ایرانی پورتو تا پایان فصل جاری با این باشگاه پرتغالی قرارداد دارد و در صورتی که پورتو او را در این تابستان نفروشد، می‌تواند در پنجره زمستانی به طور قانونی با باشگاه‌های دیگر وارد مذاکره شود و در نهایت تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.