شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طارمی#مهدی طارمی#میلان

میلان هر طور شده مهدی طارمی را می خواهد

مدیران میلان قصد دارند فشارها بر پورتو را افزایش دهند و مذاکرات بین دو طرف بر سر انتقال مهدی طارمی امروز هم ادامه خواهد داشت.

فشار میلان به پورتو: طارمی مال ماست!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

میلان از مدتی قبل شرایط طارمی را با نهایت دقت زیر نظر داشت و مذاکرات برای جذب او را با مدیران پورتو هم آغاز کرده بود.

پورتو اعلام کرده بود که حاضر نیست این ستاره ایرانی را با قیمتی کمتر از 30 میلیون یورو به فروش برساند اما پیشنهاد ارائه شده از سوی میلان به این باشگاه نزدیک به 15 میلیون یورو است و همین باعث شده که توافق هنوز انجام نشود. 

رسانه‌های ایتالیایی در ساعات گذشته مدعی شده بودند که این بازیکن به صورت جدی به دنبال ترک پورتو و پوشیدن پیراهن میلان در فصل جاری است و این موضوع را هم به مدیران این باشگاه اعلام کرده است. 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در نسخه امروزش خبر داده که میلان به هیچ وجه حاضر نیست از جذب طارمی کوتاه بیاید و فشاری که او هم به مدیران پورتو آورده باعث شده که آنها هم حاضر شوند از مواضع‌شان عقب‌نشینی کنند و با فروش این بازیکن با مبلغ 20 میلیون یورو موافقت کنند. 

مذاکرات بین دو باشگاه امروز برای توافق بر سر اختلاف پنج میلیونی پیشنهاد ارائه شده و مبلغ مدنظر پورتو ادامه خواهد داشت تا این انتقال هرچه زودتر نهایی شود. 

این در حالی است که گفته می‌شود سرجیو کونسیسائو هم به هیچ از جدایی ستاره تیمش راضی نیست. او پیش از این اوتاویو را به النصر واگذار کرده و دوست ندارد طارمی را هم از دست بدهد اما به نظر نمی‌رسد که چاره دیگری داشته باشد.