شهر خبر

طارم برای رفتن به میلان به پورتو فشار آورد ؛ مهدی تیتر یک سایت شخصی خبرنگار مشهور ایتالیایی

آلفردو پدولا معتقد است مهدی طارمی برای انتقال به میلان در مدت باقی‌مانده تا نقل و انتقالات مشتاق است.

فشار محترمانه طارمی به پورتو برای رفتن به میلان!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تیم فوتبال پورتو در حالی با یک بازگشت مهیج در خانه ریوآوه به برتری رسید که مهدی طارمی، ستاره ایرانی این باشگاه در اوج حواشی مربوط به احتمال انتقالش به میلان، از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و بیش از 80 دقیقه هم در جمع شاگردان کونسیسائو حاضر بود.

با این حال، آلفردو پدولا، خبرنگار مشهور شبکه دلواسپورت ایتالیا، در مطلبی مدعی شده مهاجم پورتو برای پیوستن به میلان مشتاق است و با احترام به باشگاه فعلی خود، مایل به جدایی است.

در این گزارش آمده: مهدی طارمی روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات را با اشتیاق بیشتری سپری خواهد کرد. ساعتی پیش او به عنوان بازیکن فیکس برای پورتو در زمین ریو آوه بازی کرد، اما با داشتن قراردادی که در آخرین سال خود قرار دارد، طبیعی است که فکر کنیم تا روز جمعه[پایان نقل و انتقالات] ممکن است اتفاقی بیفتد.

در ادامه این مطلب آمده: طارمی برای حضور در میلان با یک نگرش توام با احترام مطلق به باشگاه فعلی‌اش فشار می‌آورد و همزمان میلان در حال چانه‌زنی برای تخفیف است. آنها قبلاً 15 میلیون یورو به اضافه آپشن را در مقابل مبلغ درخواستی پورتو که فعلاً از 25 میلیون یورو کمتر شده، پیشنهاد داده‌اند اما پورتو هنوز در برابر این پیشنهاد تسلیم نشده است زیرا آنها می دانند که طارمی چه تاثیری در ترکیب آنها دارد. با این حال کماکان بستر برای این انتقال فراهم است.