شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نماینده مجلس

واکنش عجیب یک نماینده مجلس به اخراج اساتید از دانشگاه‌ها؛ کسی شکایتی نکرده، چرا ما باید پیگیری کنیم؟

یک نماینده مجلس در واکنش به اخراج اساتید از دانشگا‌ه‌ها گفت: موضوعی که شاکی ندارد ما چه چیز آن را بررسی کنیم؟ یعنی باید برویم و در کار دستگاه اجرایی تفحص کنیم؟!

واکنش عجیب یک نماینده مجلس به اخراج اساتید از دانشگاه‌ها؛ کسی شکایتی نکرده، چرا ما باید پیگیری کنیم؟
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۰۹:۱۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه دنیای اقتصاد با مهرداد ویس‌کرمی، عضو کمیسیون آموزش مجلس درباره واکنش بهارستان‌نشینان به اخراج اساتید از دانشگاه‌ها پرسیده است که این نماینده پاسخ‌های عجیبی داده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، نماینده خرم‌آباد از نمایندگانی بود که از اخراج اساتید اظهار بی‌اطلاعی کرد. این نماینده در پاسخ به سوالی در خصوص اخراج اساتید دانشگاه، گفت: ما چیزی نشنیده‌ایم و این موضوع را از شما می‌شنوم. حتی ندیده‌ام که چیزی در این خصوص به کمیسیون گزارش شود. به ما هم به عنوان نماینده موضوعی گزارش نشده است. او تاکید کرد: کسی نیامده شکایت کند و بگوید چنین اتفاقی برای من افتاده است. این موضوع را از شما می‌شنوم! اگر موضوعی در کمیسیون مطرح شود یا به شخصی منتقل شود، طبق روال عادی که برای مردم انجام می‌دهیم نامه می‌زنیم و پیگیری می‌کنیم.

او در خصوص اینکه آیا کمیسیون آموزش نمی‌خواهد موضوع اخراج اساتید را بررسی کند‌، اظهار کرد: موضوعی که شاکی ندارد ما چه چیز آن را بررسی کنیم؟ یعنی باید برویم و در کار دستگاه اجرایی تفحص کنیم؟! اگر حق کسی ضایع شده باشد طبیعتا این موضوع را مطرح می‌کند و در مورد آن یا با نماینده مجلس صحبت می‌کند یا شکایتی را به کمیسیون می‌دهد. اما تاکنون چیزی نشنیده‌ایم..