شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستر#اورتون#کابوس#سرخپوشان#پایانی#ندارد!

کابوس سرخپوشان پایانی ندارد!

کابوس سرخپوشان پایانی ندارد!

منچستر یونایتد، پیشنهاد اورتون برای انتقال قرضی مگوایر را رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدافع انگلیسی، علی رغم صحبت‌های اریک تن هاخ، به کلی جایگاه خود را در ترکیب شیاطین سرخ از دست داده است. یونایتد اوایل این ماه، پیشنهاد 30 میلیون پوندی وستهم را قبول کرد اما خود مگوایر، انتقال به تیم لندنی را نپذیرفت.

مگوایر تا به اینجای فصل، حتی یک دقیقه هم برای یونایتد به میدان نرفته است و در ماه جولای نیز بازوبند کاپیتانی اش را از دست داد. یونایتد پس از تصمیم مگوایر برای رد پیشنهاد وستهم، دست از تلاش‌های خود برای جذب بنجامین پاوارد، مدافع بایرن مونیخ کشید زیرا آن‌ها بدون فروش مگوایر، نمی‌توانند مدافع جدیدی را به خدمت بگیرند. این دلیلی است که باشگاه درخواست اورتون برای جذب قرضی او را رد کرده است و این موضوع را روشن ساخته که تنها به پیشنهادهای دائمی برای این مدافع انگلیسی گوش خواهد داد.

شان دایچ می‌خواهد تا قدرت دفاعی تیمش را پس از شروع نگران کننده در این فصل تقویت کند، فصلی که برای تافی‌ها با باخت در 3 بازی ابتدایی آغاز شده است اما به نظر نمی‌رسد که اورتون 30 میلیون لازم برای به خدمت گیری مگوایر را در اختیار داشته باشد، به جز این مسئله، بعید است که خود مگوایر نیز با انتقال به گودیسون پارک موافقت کند.

257 251