شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#رونالدو#ایران#عربستان

روز حساس پرسپولیس و رونالدو سوژه ای اف سی شد

با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، ای اف سی محل برگزاری تقابل نمایندگان ایران و عربستان را هفته آینده اعلام خواهد کرد.

14 شهریور، روز حساس پرسپولیس و رونالدو

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

محل میزبانی نمایندگان ایران و عربستان در دیدارهای خانگی، بار دیگر به محل ابهام تبدیل شده و حالا همه منتظر این هستند تا ببینند آیا دوباره بازیها در زمین بی طرف برگزار خواهد شد یا خیر.

در حالی که توافق سیاسی ایران و عربستان، بسیاری را امیدوار کرده بود تا طلسم 7 ساله فوتبالی این دو کشور بشکند و زمین بی طرف محل برگزاری بازیها نباشد اما اعلام رسمی ای اف سی و استفاده از عبارت «نیاز به تائید» در محل برگزاری بازی، نشان داد که مشکلات همچنان پابرجاست.

مسئول کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: از سال 2016 بازی های نمایندگان ایران و عربستان در زمین طرف برگزار می شد. این موضوع در کمیته مسابقات ای اف سی باید تصمیم گیری شود و در نامه دریافتی که ما در این زمینه داشتیم، مقرر شد کنفدراسیون فوتبال آسیا محل برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان را تا روز سه شنبه 5 سپتامبر (14 شهریورماه) اعلام کند.

به این ترتیب 14 شهریور روز سرنوشت ساز فوتبال ایران و عربستان خواهد بود؛ جایی که محل میزبانی سه نماینده ایران و عربستان از یکدیگر مشخص می‌شود.

اولین تقابل ایران و عربستان، 28 شهریور بین پرسپولیس و النصر خواهد بود که جدال شاگردان یحیی گل‌محمدی و یاران کریستیانو رونالدو محسوب می‎شود.