شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

شوک جدید رضا درویش به یحیی گل محمدی

اعضای خارجی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان منتظر دریافت قسط اول قرارداد خود هستند.

اعتراض خارجی‌های پرسپولیس به بی پولی ارزی!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

باشگاه پرسپولیس هفته گذشته توانست ۱۰ درصد از قراردادهای فصل جاری بازیکنان، مربیان و اعضای کادر پزشکی و تدارکات خود را پرداخت کند اما این مبلغ به اعضای خارجی پرداخت نشد تا صدای اعتراض آنها در آید.

ولسیلی ننکا، پپه لوسادا و اوسمار ویرا دستیاران خارجی گل محمدی قصد دارند تعطیلات پیش روی لیگ برتر را در زادگاه ها خود بگذرانند. از این رو خواستار دریافت ۱۰ درصد از قراردادها همچون سایر اعضای تیم شده‌اند. همچنین وحدت هنانوف و گئورگی گولسیانی نیز دنبال این پول هستند تا دریافتی یکسان با سایر بازیکنان داشته باشند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قول داده است صبح پنجشنبه این پول را به آنها پرداخت خواهد کرد اما هنوز منبع مالی ارزی مورد نظر در اختیار باشگاه قرار نگرفته است. درویش برای جلب رضایت خارجی‌های پرسپولیس باید ۲۵۰ هزار دلار فراهم کند که هنوز برایش مقدور نیست.

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان از طریق افشین پیروانی خواسته تا پیگیر مشکل مالی خارجی‌های تیم شود تا آنها بتوانند در تعطیلات پس از بازی با فولاد به کشورهای خود سفر کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه چهارشنبه در هفته چهارم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.