شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#قلعه نویی#تیم ملی

امیر قلعه نویی فرشته نجات پرسپولیس و یحیی شد

یک منبع موثق و نزدیک به تیم ملی به ما خبر داد که دعوت میلاد سرلک به تیم ملی و برای فیفادی قطعی شده است.

خبرخوش برای یحیی و هواداران پرسپولیس/ دعوت میلاد سرلک به تیم ملی قطعی شد!

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛

تیم ملی ایران قرار است در فیفادی پیش رو،  ابتدا برای انجام بازی دوستانه مقابل بلغارستان عازم این کشور شوند و سپس در بازگشت از بلغارستان، شاگردان امیر قلعه‌نویی در تهران کار خود را مقابل تیم ملی آنگولا پیش خواهند برد.

در این میان خبر رسید که سرمربی تیم ملی به دلیل حواشی فینال تورنمنت کافا و جنجال محمدحسین کنعانی زادگان، روی این مدافع پرسپولیس قلم قرمز کشیده است.

باتوجه به خط خوردن مدافع ملی پوش پرسپولیس، به نظر می رسد دعوت میلاد سرلک به تیم ملی دیگر قطعی شده باشد چراکه امیرقلعه نویی تمایلی ندارد دو خبر بد را یکجا به پرسپولیس و هوادارانش بدهد!

این درحالی است که پیش از این سرمربی تیم ملی در رابطه با حاشیه‌های دعوت از «سرلک» به تیم ملی و مطرح شدن موضوع معافیت این بازیکن با عضویت در تیم ملی، بیان کرد: مطمئن باشید که هر بازیکنی لیاقت حضور در تیم ملی را داشته باشد از آن دعوت خواهیم کرد؛‌ در گذشته از این اتقافات رخ داده و خیلی‌ها از این روند استفاده کردند؛ ما در این رابطه تصمیم گیری نکردیم؛ نامه نگاری‌های همیشه در فدراسیون انجام می‌شده و قبل ما نیز این اتفاق انجام شده است.

با این وجود دعوت میلاد سرلک به تیم ملی، خیال یحیی گل محمدی و هوادارانش را برای داستان خدمت سربازی هافبک شماره 10 پرسپولیس راحت خواهد کرد.