شهر خبر

ترافیک سنگین زائران اربعین در این مرزها

ترافیک سنگین زائران اربعین در این مرزها

جانشین پلیس راهور فراجا از ترافیک زائران اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به ۳ مرز کشورمان با عراق خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا ترافیک زائران در مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، خسروی و شلمچه را پرحجم و سنگین توصیف کرد و گفت: البته انسدادی در مسیرها وجود ندارد و تردد جریان دارد.

سردار حسینی با بیان اینکه ترافیک زائران در مسیرهای منتهی به دیگر مبادی مرزی عادی و روان است، از مردم خواست تا برای تسریع در سفر از مرزهای به غیر از مهران و خسروی استفاده کنند.

وی وضعیت پارکینگ‌های مرزهای کشور را نیز مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه با حضور عوامل انتظامی و راهور پارک خودروهای شخصی در پارکینگ مرزها در حال انجام است که می‌تواند از حجم بار ترافیکی جاده‌ها بکاهد.

جانشین رئیس پلیس راهور همچنین به ترافیک روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: ترافیک سنگین پایان هفته گذشته به خاطر ورودی شهر مهران بود که برخی مسافران خواستار ورود به شهر بودند.

سردار حسینی تاکید کرد: طبق پیش‌بینی ما، تا پایان هفته جاری موج ترافیکی خروج از کشور به سمت عراق را خواهیم داشت اما از شنبه پیش‌ رو رفته رفته ترافیک رفت و برگشت متعادل خواهد شد.

وی همچنین به استقرار بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس راهور برای انضباط مسیر اربعین در استان‌های مرزی خبر داد و گفت: بخشی از این نیروها از استان‌های دیگر فراخوان شدند و در صورت نیاز نیروهای بیشتر تمامی هماهنگی‌ها انجام شده است.